شادی از ترکیب اصلی تیم ملی خط خورد

جلبک مانع تمرین تیم ملی رویینگ!

در صورت مهیا نشدن شرایط؛

محسن شادی برنمی گردد

محسن شادی طی ماه های گذشته به دفعات از نارضایتی از خود از شرایط حاکم بر قایقرانی گفت و حالا غیبت او درتمرینات تیم ملی رویینگ نشان می دهد وی از تصمیم خود مبنی بر اینکه تا زمانی که شرایط بهتر نشود به قایقرانی برنمی گردد مصمم است.
کد خبر: ۵۴۱۹۷۷
محسن شادی برنمی گردد


با آغاز مرحله جدید اردوی تیم ملی رویینگ در آبادان شنیده می شود که محسن شادی در این اردو شرکت نکرده است. با توجه به حواشی ماه‌های اخیر قایقرانی، به نظر می رسد که شادی از نبود مربی خارجی ناراضی است و نمی خواهد با مربی ایرانی نیز تمرین کند.
بهزاد اتابکی رییس کمیته رویینگ فدراسیون قایقرانی در گفت و گو با ایسنا درباره این موضوع اظهار کرد: محسن شادی به اردوی تیم ملی دعوت شد و با توجه به مرحله جدید تمرینی نیز دیگر به او اجازه ندادیم با بچه های آب‌های آرام تمرین کند. او باید به آبادان می رفت و زیر نظر افشین فرزام کار می کرد اما قصد دارد خودش به تمرین هایش ادامه دهد. به من نگفت که به اردو نمی رود اما تصمیمش این بود که هرجا که می خواهد کار کند که این مساله از نظر کمیته فنی قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: یک ورزشکار نمی تواند مربی خودش باشد و باید هم از نظر روانی و هم از نظر فنی زیر نظر یک مربی کاربلد تمرین کند. هم اکنون چند ملی پوش تراز بالای ایران در آبادان کار می کنند و کمیته رویینگ هم نظر دارد تا شادی در میان آنها باشد. در آخرین صحبتی که با شادی داشتیم قرار شد که به اردو برود.

اتابکی در پاسخ به این سوال که اگر شادی به اردو نیاید چه می شود؟ بیان کرد: درباره او تصمیم خواهیم گرفت. اجازه نمی دهیم شادی ضربه بخورد. او قهرمان ملی است و بهترین برنامه ریزی را برایش انجام خواهیم داد.

رییس کمیته رویینگ فدراسیون قایقرانی درباره برنامه های کمیته در آینده بیان کرد: جلسه ای با مربیان و ورزشکاران برگزار کردیم تا برنامه های آینده مشخص شود. همچنین قصد داریم تمام ورزشکارانی که در گذشته به هر دلیلی از قایقرانی رفته اند را به تمرین ها بازگردانیم. ملی پوشان جوان زیادی داریم که هنوز آماده اند اما به هر دلیلی کارشان را ادامه نداده اند. با هما حسینی، بهاره علی مرادی، نسیم بن‌یعقوب و شادی فرج پور صحبت کرده‌ام که آن‌ها شرایط خوبی دارند و می خواهیم به قایقرانی بازگردند.

وی ادامه داد: سن این ورزشکاران کم است و در ابتدای راه هستند. از نظر بدنی نیز شرایط خوبی دارند به همین دلیل درحال مهیا کردن شرایط برای بازگشتشان هستیم. این ورزشکاران کمی نگران هستند که در بازگشت خود نتوانند همانند گذشته باشند اما ما می دانیم که آنها می توانند دوباره به اوج بازگردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها