کم‌کم به صدر جدول صعود کنیم؛

حسینی:داور به درستی به ما کارت داد

گل محمدی راضی از برد سرخ پوشان

اعتبار به پرسپولیس بازگشت

در مجموع از داوری راضی بودم اما در یکی دو صحنه در محوطه جریمه خطا اتفاق افتاد من روی صحنه ولاتکو بحث دارم.
کد خبر: ۵۴۱۷۸۴
اعتبار به پرسپولیس بازگشت

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر برابر سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: بازی بزرگی را بردیم و مسابقه‌ای را بردیم که برایش برنامه‌ریزی کرده بودیم. موقعیت‌هایی داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشدند. در این چند بازی که سرمربی پرسپولیس بودم این بازی یکی از بهترین بازی‌های ما بود و جا دارد به هواداران تبریک بگویم که تا آخرین دقیقه تیم را تشویق کردند و به بازیکنانم تبریک بگویم که با انرژی زیاد وارد میدان شدند و پیروز شدیم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.

وی در مورد داوری گفت: در مجموع از داوری راضی بودم اما در یکی دو صحنه در محوطه جریمه خطا اتفاق افتاد من روی صحنه ولاتکو بحث دارم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در دو سه بازی است در جناح چپ خوب کار می‌کند، گفت: باید توازن در تیم ما وجود داشته باشد که ولاتکو و پولادی به هماهنگی رسیده‌اند و می‌توانند کارهای خوبی انجام بدهند اما در جناح راست هنوز به هماهنگی ایده‌آل نرسیده‌اند.

گل‌محمدی در مورد مهاجمان پرسپولیس گفت: بازیکنانم مرد روزهای سخت هستند و در بازی‌هایی که مقابل تیم‌های بزرگ بازی کرده ایم از پس آنها برآمدند و از لحاظ اراده خواستند تا به برتری برسند. مهاجمان ما زحمت زیادی کشیدند و از آنها فقط گل زدن نمی‌خواهیم از آنها می خواهیم فضاها را بگیرند و این به سیستم و نوع بازی ما برمی‌گردد. خوشحالم که امروز مهاجم‌مان گل زد و بردیم. البته هر بازی شرایط خاص خودش را دارد چون ما قبل از بازی با نفت یک بازی نفت یک بازی تدارکاتی خوب داشتیم که نتیجه‌اش را امروز می‌بینیم آن اردو سطح تیم ما را بالا برد ولی باید این سطح آمادگی حفظ شود.

وی در مورد اینکه این بازی شما را چقدر امیدوار کرد، گفت: این بازی خیلی حساس بود و پس امیدوارم اعتبار از دست رفته به این تیم برگردد و فکر می‌کنم اعتبار به پرسپولیس برگشت و هوادرانی که بازی را دنبال می‌کنند در بازی‌های آینده بیشتر به ورزشگاه می‌آیند.

وی در مورد وضعیت علی کریمی و مهدوی‌کیا گفت: کریمی خوشبختانه مراحل آماده سازی را طی می‌کنند و زانویش بهتر شده است و فکر می کنم او تا دو سه روز آینده به جمع ما اضافه شود اما مهدوی‌کیا از ناحیه کمر مشکل دارد و پزشکان هم تلاش خود را انجام می‌دهند.

وی در مورد بگوویچ گفت: قرار شد از بگوویچ در تیم‌های پایه استفاده کنیم و سیستم و تشکیلات خوبی برای ما در نظر گرفته‌اند.

گل ‌محمدی در مورد اینکه بگوویچ این مسئله را قبول کرده است یا نه گفت: بله بگوویچ قبول کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها