فروکش کردن انگیزه های اسطوره ای که می خواست رییس AFC باشد

رویایی برآب

اینکه ایشان با من خصومت شخصی دارد یا نه را نمی‌دانم من فقط وظیفه داشتم که به او احترام بگذارم و سلام کردم.
کد خبر: ۵۴۱۷۷۳

علی دایی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر داماش گفت: فکر می‌کنم در نیمه اول بازی کیفیت مطلوبی نداشت و دو تیم محتاط بودند ولی هرچه گذشت ما مسلط‌تر شدیم. در کل هم موقعیت‌های ما بیشتر از داماش بود و حریف موقعیت آنچنانی نداشت که خطرساز شود. متاسفانه در همان اوایل بازی کاسترو را از دست دادیم ولی در مجموع بهتر کار کردیم و تیم برتر میدان بودیم و استحقاق سه امتیاز را داشتیم.

وی ادامه داد: خوشحالم که پس از چند بازی توانستیم گل بزنیم و ببریم. با اینکه در این بازی چند بازیکن اصلی‌مان را نداشتیم و دست‌مان بسته بود، بازیکنان در همه نقاط زمین خوب کار کردند و خیلی باهوش بازی کردند.

در ادامه خبرنگاری از دایی درباره درگیری لفظی‌اش با حسین عسگری پرسید که او در پاسخ گفت: برای شما متاسفم که اسم این اتفاق را درگیری گذاشته‌اید. آنجا درگیری رخ نداد اما فکر می‌کنم چیزهایی که به ما یاد می‌دهند دیگر قابل اجرا نیست. به ما گفته‌اند که باید به بزرگتر احترام بگذاریم من هم از روی احترام و ادب به آقای عسگری سلام کردم اما همه شاهد بودند که او بدون اعتنا از من گذشت.

در ادامه همان خبرنگار به دایی گفت: مگر آقای عسگری با شما خصومت شخصی دارند؟

دایی در پاسخ اظهار کرد: اینکه ایشان با من خصومت شخصی دارد یا نه را نمی‌دانم من فقط وظیفه داشتم که به او احترام بگذارم و سلام کردم. ایشان در جایی از مرام و معرفت حرف زده‌اند. می‌خواهم بگویم که مرام من از هزار نفر مثل آن‌ها بیشتر است. خواهش می‌کنم که با من راجع به مرام حرف نزنید. من فقط درباره تیمم حرف می‌زنم و تا به حال به هیچ داوری توهین نکرده‌ام. متاسفانه آقایان حرف‌هایی می‌زنند که آدم در آن‌ها درمی‌ماند.

خبرنگار دیگری در ادامه به صحبت‌های محمد مایلی کهن مبنی بر اینکه چرا کمیته انضباطی با مربیانی که مدام علیه داوران صحبت می‌کنند برخورد نمی‌کند اشاره کرد که دایی در واکنش به آن گفت: اعتراض با توهین فرق دارد. در همه جای دنیا مربیان به داوران اعتراض می‌کنند اما تا وقتی که بی‌احترامی نکنی و جو را به هم نزنی داور نمی‌تواند مربی را اخراج کند، یا کمیته انضباطی برخوردی با آن انجام دهد. من کاری به صحبت‌های دیگران ندارم من فقط راجع به تیمم حرف می‌زنم و تا جایی که می‌شود از حق‌مان دفاع می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها