مربی سابق تیم ملی :

بنا باج می گرفت !

مربی ایرانی تیم ملی کشتی جمهوری آذربایجان و دستیار سابق محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی ضمن تاکید بر این نکته که آذربایجانی ها در جام جهانی تهران دنبال قهرمانی نیستند، محمد بنا را به باج گیری از فدراسیون کشتی در سال های گذشته متهم کرد.
کد خبر: ۵۴۱۶۶۸
بنا باج می گرفت !

ناصر نوربخش که چندی پیش به همراه چند تن از مربیان ایرانی و در راس آنها جمشید خیرآبادی هدایت تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان را برعهده گرفت به بهانه حضور در جام جهانی تهران درباره شرایط این تیم، گفت: با توجه به در پیش بودن رقابت های قهرمانی اروپا نمی خواستیم در جام جهانی تهران شرکت کنیم و در نهایت با نفرات دوم خود که آنها هم در یک وزن بالاتر کشتی خواهند گرفت به این رقابت ها آمدیم ضمن اینکه خیرآبادی سرمربی تیم هم در باکو در حال آماده سازی تیم اصلی برای شرکت در رقابت های قهرمانی اروپاست. بنابراین در جام جهانی تهران نه تنها مدعی قهرماین نیستیم که توریست هستیم و به دنبال نزدیکی فرهنگی دو کشور هستیم!

وی با  اشاره به عدم حضور کشتی گیران شاخص تیم های شرکت کننده در این رقابت ها شانس تیم ایران را برای قرار گرفتن پشت سر روسیه در سکوی دوم بالا دانست.

نوربخش دلیل پیوستنش به تیم آذربایجان را کم مهری مسئولان دانست و گفت: بیست سال مربی تیم ملی ایران بودم و با کار در تمام رده‌های سنی سازندگی کردم، اما همه چیز به اسم آقایان تمام شد در حالی که زمانی که من مربی تیم ملی بودم محمد بنا خارج از ایران بود !

 وی افزود: از همکاران خود و به ویژه محمد بنا خیلی ناراضی هستم که در حق من نامردی کرد و مسئولان نیز که آگاهی و اطلاعی از مسائل نداشتند به کارهای او تن دادند و محمد بنا با قهر و آشتی‌های خود آن‌ها را تحت فشار قرار می‌داد و مسئولان بر خلاف میل باطنی‌شان به وی باج می‌دادند و او نیز تاخت و تاز می‌کرد !

وی با اشاره به مدال شجاعتی که به محمد بنا اهدا شد، افزود: اگر آن مدال شجاعت را به من می‌دادند تا آخر عمرم به صورت رایگان در تیم ملی نوکری می‌کردم نه اینکه با این وضعیت بد اقتصادی ایران ماهی 20 میلیون درخواست کنم ! می خواهیم حقانیت خودمان را در آذربایجان ثابت کنیم و بگوییم پس از ما افرادی که عَلَم شده‌اند و مدال و سکه می‌گیرند، توانایی هیچ کاری ندارند !

مربی تیم ملی آذربایجان در گفت و گو با ایسنا یادآور شد:امیدوارم تیم ملی کشتی فرنگی ایران در جام جهانی بهترین مقام را کسب کند. البته ای کاش از سرمایه‌های واقعی این تیم نهایت بهره را می‌بردند. با این حال امیدوارم تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد چرا که ارزش برافراشته شدن پرچم ایران از همه چیز برای ما بیشتر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها