حاشیه بازی پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان؛

همسر زاید تشویق شد

از میزان درصدی تقسیم سکوها بی‌اطلاع هستم

مظلومی: پیشنهاد آبادانی را قبول می کردم

سرمربی آلومینیوم می‌گوید ناگهانی سر از آلومینیوم هرمزگان در آورده است و امیدوار است تا مانع از سقوط این تیم شود.
کد خبر: ۵۴۱۵۸۶
مظلومی:  پیشنهاد آبادانی را قبول می کردم


پرویز مظلومی درباره حضورش در آلومینیوم گفت: نیمه فصل صحبت‌هایی با من شده بود، ولی من ترجیح دادم  نپذیرم، ولی وقتی دیدم  تصمیم برای تغییر بسیار جدی است، قبول کردم تا سکان هدایت این تیم را بر عهده بگیرم. من به طور کلی دوست ندارم جای دوستان در تیمی حضور داشته باشم، ولی با دیدن جدیت تغییر حاضر شدم  به هرمزگان بیایم. با این حال می پذیرم که پیوستنم به آلومینیوم به یکباره بود و بسیاری را غافلگیر کرد.
وی در ادامه از شناختش از تیم آلومینیوم صحبت کرد و گفت: من همواره بازی‌های لیگ را دنبال می‌کردم و از تیم آلومینیوم هم شناخت خوبی داشتم.
سرمربی تیم آلومینیوم در ادامه افزود: من بنا نداشتم که امسال مربیگری کنم، ولی مطمئن باشید اگر نفت آبادان بعد از اخراج کاستا، به من پیشنهاد می‌داد به این تیم می‌رفتم.

وی در رابطه با بازی تیمش برابر نفت آبادان گفت: درباره داوری حرفی نمی‌زنم و کارشناسان در این باره باید نظر دهند، ولی از بازیکنانم فقط 50 درصد رضایت دارم و البته فراموش نکنید ما تنها دو، سه روز با تیم تمرین کرده بودیم و اگر بخت با ما یار بود می‌توانستیم برنده از میدان خارج شویم.

مظلومی در ادامه درباره بازی این هفته‌ تیمش برابر پرسپولیس به ایسنا  گفت: از نظر فنی فکر می‌کنم می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم، چرا که برای سه امتیاز آن دیدار برنامه‌ریزی ‌کرده‌ایم، درباره تقسیم ورزشگاه هم باید مسئولان باشگاه تصمیم بگیرند و من از میزان درصدی تقسیم سکوها بی‌اطلاع هستم.

او در پایان با ابراز امیدواری از حفظ آلومینیوم در لیگ برتر افزود: با اضافه شدن ناصحی و ایمون زاید وضعیت ما بهتر می‌شود. البته زاید در تمرینات شرکت می‌کند، ولی صرفا به دویدن دور میدان مشغول می‌شود و با اضافه شدنش به تمرینات گروهی می‌توان ارزیابی بهتری از وضعیت بدنی‌اش داشت.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها