گزارش تمرین استقلال؛

بازگشت پسرهای بابا!

برای خودم سوء تفاهم به وجود آمد

برهانی: نیمکت‌نشینی من فنی نیست

برهانی در استقلال رفته رفته به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده است اما خودش می‌گوید نیمکت‌نشینی او فنی نیست .
کد خبر: ۵۴۱۵۳۸
برهانی: نیمکت‌نشینی من فنی نیست

آرش برهانی در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال بعد از دیدار با فجر سپاسی و مسائل مختلف صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

به نظرت بازی با فجر پشت پرده داشت؟
چطور؟

سرپرست تیم فجر مدعی شده که در بازی با استقلال اتفاقات ناگواری در زمین رخ داد.
من واقعا متوجه نمی‌شوم. منظور ایشان از پشت پرده چیست؟

عاری مدعی شده اتفاقاتی در زمین رخ داده اما آنها را بازگو نمی‌کند. آنهایی که فوتبالی هستند خودشان متوجه منظور من می‌شوند...
اولا زشت است که این حرف زده شده و مسئله‌ای به بازیکنان خودشان ربط داده شود، چون آنها بسیار شریف بودند و تمام تلاش خود را در زمین انجام دادند و این مسئله را ما در زمین متوجه شدیم. فجری‌ها در بدترین شرایط خود به بهترین شرایط استقلال رسیدند. ما در آن بازی فوتبال خوبی بازی کردیم و تا به حال ندیده بودم استقلال اینقدر در شیراز خوب بازی کند. یکی از دلایلش هم زمین بازی بود.

ظاهرا زمین بازی خیلی نسبت به سال گذشته تغییر کرده است؟
همینطور است. واقعا زمین شرایط مساعدی داشت اما من هنوز هم متوجه صحبت‌های سرپرست تیم فجر نمی‌شوم. شما به گل‌هایی که ما زدیم دقت کنید و اگر تک تک آنها را مرور کنید خیلی سالم به ثمر رسید. درست نیست به خاطر یک بازی انگ بزرگی به بازیکنان فجر سپاسی بچسبانند! آنها بازیکنان شریف و پاکی دارند و به نظرم صحبت در این مورد درست نیست. چون ایشان این حرف‌ها را زده من توضیحات را دادم. امیدوارم به کسی بر نخورد و هیچکس هم ناراحت نشود.

بگذریم. پس از 3 بازی نیمکت نشینی در 15 دقیقه به میدان رفتی و گل زدی. نطرت چیست؟
ما 22 بازیکن خیلی خوب داریم و فکر می‌کنم بیشترین خریدها را در خط حمله انجام دادیم. همه این بازیکنان هم بزرگ هستند و به نظرم نیمکت‌نشینی من به خاطر مسائل فنی نبود.

واضح‌تر صحبت می‌کنی؟
یعنی این نبوده که آرش برهانی به خاطر ضعیف بودنش روی نیمکت نشسته باشد. یا مثلا اگر فلان بازیکن روی نیمکت نشسته باشد ضعیف است. به این خاطر که تیم 22 بازیکن خوب دارد و همه باید در هر شرایطی بازی کنند. به نوعی دو سه هفته بازی به کسانی رسید که در نیم‌فصل هم کمتر بازی کرده بودند. فکر نمی‌کنم زیاد این موضع بد باشد که از جهتی به آن بد نگاه کنیم. به طور مثال اشجاری که چند هفته است بیرون نشسته مگر قبلا بد بوده؟ یا مثلا حنیف عمران‌زاده مگر بازیکن بدی است؟ حتی کیانوش رحمتی، میثم بائو و آرزه که کمتر بازی می‌کنند بازیکنان بسیار خوبی هستند اما به خاطر همان شرایطی که توضیح دادم روی نیمکت می‌نشینند.

ظاهرا با این گل روحیه‌ات خیلی بهتر شده؟
من تا صبح همین بازی با فجر خیلی نگران بودم اما با صحبت‌هایی که انجام دادیم متوجه شدم که برای خودم سوءتفاهم به وجود آمده بود! اینکه بعد از دو هفته بازی نکردن به شرایط برگردی خیلی سخت است اما خدا را شکر که گل هم زدم. شرایطم با همه اتفاقات خیلی بهتر شده است.


آن هواداری که به درون زمین رفت را دیدی؟
(می‌خندد) حیدری می‌گفت نگاه کن که چه سرعتی دارد! سرعتش از تو هم بیشتر است. واقعا سرعت زیادی داشت. یک بار یادم می‌آید در بازی ایران و آلمان در ورزشگاه آزادی یک نفر به سمت ینس لمان رفت ولی از آن به بعد دیگر چنین صحنه‌ای ندیده بودم.

بازی آینده با نفت را چطور می‌بینی؟

حالا که در صدر جدول هستیم همه بازی‌ها برایمان مهم است. باور کنید از نیم‌فصل اول که با بازیکنان دیگر صحبت می‌کنیم مدام به هم می‌گوییم این بازی برای ما خیلی مهم است و یا اگر این بازی را ببریم از جدول کنده‌ایم ولی دوباره بازی به بازی این حرف‌ها را می‌زنیم. قبل از بازی با فجر هم همین صحبت‌ها را انجام دادیم و حالا می‌گوییم بازی با نفت خیلی مهم‌تر است! لیگ به شکلی شده که هر بازی برای ما سرنوشت‌ساز است. هر بازی که از دست بدهیم کار خودمان را سخت کرده‌ایم. لیگ جایی نیست که تیمی را دست‌کم بگیریم.

پس با این حرف‌ها صحبت از قهرمانی زود است...
واقعا زود است. چون بازی به بازی پیش می‌رویم و فاصله رقبا در صدر جدول خیلی کم است. نمی‌شود با یک پیروزی پر گل بگوییم قهرمان شدیم. اگر یک برد با یک مساوی جابه‌جا شود کار سخت‌تر خواهد شد.

جریان تصادفت چه بود؟
تصادف نکردم. مقابل درب منزل هنگام پارک ماشین متوجه شدم که سپر آن به جدول گیر کرده است. فردای آن روز به تمرین آمدم که اتفاقا یکی از هواداران زحمت کشید و آن را درست کرد مثل روز اولش.

صحبت خاصی نداری؟

از هواداران می‌خواهم روز پنجشنبه به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها