فروکش کردن انگیزه های اسطوره ای که می خواست رییس AFC باشد

رویایی برآب

به دنبال خداحافظی محسن ترکی از دنیای داوری ،حرف و حدیث های زیادی ایجاد شد ، از جمله اینکه علی دایی باعث شده است که ترکی چنین تصمیمی بگیرد. اما سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در نشست خبری این تیم پیش از بازی با داماش با رد این ادعا گفت: قضاوت کردن یا نکردن محسن ترکی به من ربطی ندارد و خداحافظی او را به من ارتباط ندهید.
کد خبر: ۵۴۱۲۱۳
دایی: خداحافظی ترکی ربطی به من ندارد


علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با داماش گیلان اظهار داشت: تیم داماش شرایطش با ما فرق می‌کند. دو بازی گذشته را برده اما ما باخته‌ایم. تمام امیدمان این است که در بازی فردا 3 امتیاز را بگیریم. با توجه به شرایط دو تیم در جدول مسابقه 2 تیم 6 امتیازی است. اگر ما 3 امتیاز را بگیریم فاصله‌مان در جدول با داماش 6 امتیاز می‌شود و اگر داماش ببرد به ما می‌رسد. در نیمه‌های پایانی لیگ هستیم و کار برای همه سخت است. فردا تلاش می‌کنیم که پیروز شویم زیرا به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند.

وی در مورد اینکه چه اتفاقی افتاد که روند رو به رشد راه‌آهن در نیم‌فصل اول تبدیل به روند نزولی شد گفت: من از بازیکنانم راضی هستم باید از آنها تشکر کنم. آنها خوب تمرین و بازی می‌کنند ما کمی بدشانس و بی‌دقت هستیم. در 3 بازی اخیر گلی نزده‌ایم و باید این مسئله را حل کنیم. روندمان از نظر نتیجه‌گیری خوب نیست اما از نظر فوتبالی جزو 3 تیمی هستیم که فوتبال بازی می‌کنیم. از روند فوتبالی تیم راضی هستم. 9 بازی دیگر باقی مانده است و تلاش می‌کنیم که امتیازات لازم را بگیریم و تجربه‌ای که به دست آوردیم به خوبی استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه راه‌آهن مصدوم و محروم دارد یا خیر گفت: حمید علی‌عسگر، علیرضا عباسفرد و مهرداد کفشگری 3 بازیکنی هستند که فردا نمی‌توانند برای ما بازی کنند و ما از داشتن این 3 بازیکن خوب محروم هستیم.

دایی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شما همیشه به داوری اعتراض دارید و همین مسئله باعث شد که محسن ترکی از قضاوت خداحافظی کند، گفت: خواهش می‌کنم کلمه همیشه را حذف کنید چرا در بازی گذشته که تیم داوری از ما تشکر کرد چیزی نمی‌گویید. آیا درست است که من بگویم تمام خبرنگاران فلان هستند؟ من همیشه درباره حق حرف زده‌ام و از حق دفاع کرده‌ام. اینکه محسن ترکی در بازی استقلال و راه‌آهن چطور قضاوت کرد را همه دیدند. او هر تصمیمی می‌گیرد برای خودش محترم است من نه تنها به ترکی بلکه به هیچ احد دیگری هم توهین نکردم. تصمیماتی بدتر از ترکی هم برای ما گرفته‌اند اما من به کسی توهین نکرده‌ام. قضاوت کردن یا نکردن محسن ترکی به علی دایی ربطی پیدا نمی‌کند. من فقط راجع به تیمم صحبت می‌کنم و دوست ندارم در مورد اشخاص حرفی بزنم.

دایی در مورد اینکه تیمش روی ضدحملات گل می‌خورد گفت: یکی از نقاط ضعف ما همین مسئله بوده است که آن هم مربوط به اشتباهات فردی است اگر در بازی گذشته اشتباه فردی نمی‌کردیم روی ضدحمله گل نمی‌خوردیم. اشتباهات فردی به ما ضربه زده است و با این حال روی این مسئله داریم کار می‌کنیم تا آن را برطرف کنیم.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه در ادامه لیگ شما با تیم‌های در خطر سقوط بازی دارید و بازی‌هایتان راحت است گفت: بازی با تیم‌های در خطر سقوط سخت‌تر از دیگر تیم‌هاست زیرا آنها برای گرفتن امتیاز محکمتر بازی می‌کنند و با تمام وجود به میدان می‌آیند بنابراین ما به اینکه تیم‌ها در کجای جدول هستند نگاه نمی‌کنیم بلکه هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد و می خواهیم در ادامه لیگ امتیازات لازم را بگیریم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها