گزارش تمرین استقلال

جباری با آبی پوشان تمرین نکرد

وقتی به استقلال آمدم که پدرم بنگلادش بود

آتیلا حجازی: ستار را مجبور کردند آن حرف ها را بزند

مربی سابق استقلال می‌گوید مراتب ترقی در استقلال را زمانی طی کرده که پدرش در ایران نبوده است.
کد خبر: ۵۴۱۱۷۸
آتیلا حجازی: ستار را مجبور کردند آن حرف ها را بزند

آتیلا حجازی درباره صحبت‌های اخیر ستار همدانی گفت: من احتمال می‌دهم ستار را مجبور کرده‌اند تا این صحبت را انجام دهد. من با ستار دوستی قدیمی دارم و فکر نمی‌کنم که خودش چنین صحبت‌هایی را انجام داده باشد و قطعا او مجبور شده تا این صحبت‌ها را مطرح کند.

او در ادامه افزود: من پله، پله در استقلال پیش رفتم. در سال 65 به تیم نوجوانان استقلال رفتم و سپس به رده امید و بزرگسال، این در حالی است که در آن سال‌ها، پدرم اصلا در ایران نبود و در بنگلادش حضور داشت، به همین دلیل می‌گویم پدرم در بازی کردن من در استقلال نقشی نداشت. با این حال من از هیچ کسی در این باره کینه ای به دل ندارم.

مربی آلومینیوم در ادامه درباره پیوستنش به این تیم تصریح کرد: یک روز آقای مظلومی با من تماس گرفت و از من پرسید که آیا حاضرم با او در هرمزگان همکاری کنم؟ من هم پاسخ مثبت به این درخواست دادم و به این تیم رفتم.

او در ادامه افزود: آلومینیوم در جدول وضعیت مناسبی ندارد و بازی‌های دشوار ما برابر صبا، سپاهان، پرسپولیس و ملوان باقی مانده است. در حال حاضر هم آلومینیوم در منطقه سقوط قرار دارد، ولی امیدوارم که این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. ما قولی برای حفظ این تیم به مدیرعامل باشگاه نداده ایم، ولی با انگیزه‌ای که از بازیکنانمان می بینیم، بسیار امیدواریم تا آلومینیوم در لیگ بماند.

حجازی درباره بازی تیمش برابر نفت آبادان به ایسنا گفت: از دو ضربه کاشته گل خوردیم و برد را با تساوی در دقیقه 88 عوض کردیم. نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، ولی کاشته دوم تیم نفت آبادان اصلا خطا نبود. با این حال بازیکنان ما تلاش خودشان را کردند و ما هم تنها توانسته بودیم دو روز با تیم تمرین کنیم و بازیکنان ما در تمرینات با انگیزه بودند و در بازی هم از دل و جان مایه گذاشتند. من فکر می‌کنم ما مستحق برد در این دیدار بودیم و حتی دقیقه 90 میداوودی در شرایط تک به تک توپ را به تیر زد، اما از یک امتیاز در این بازی راضی هستیم.

او در ادامه درباره بازی هفته‌ بعد تیمش برابر پرسپولیس گفت: برای تیم ما همه بازی‌های باقی مانده مهم هستند و ما برای سه امتیاز در این بازی حاضر می شویم چرا که یک امتیاز آن هم در بندرعباس به درد ما نمی‌خورد و امیدوارم با یک بازی خوب هر سه امتیاز را نصیب خود کنیم.

عضو کادر فنی آلومینیوم در پایان با تشکر از هواداران آلومینیوم گفت: تیم ما در هرمزگان هواداران زیادی دارد و همین مساله به ما قوت قلب می‌دهد تا با انگیزه بیشتری به کارمان ادامه دهیم.آتیلا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها