دور جدید تمرینات تیم های وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان برای حضور در رقابت های جهانی 2013 از صبح امروز(شنبه) از سر گرفته شد.
کد خبر: ۵۴۱۱۷۰
آغاز اردوی وزنه برداران جوان


اردوی تیم های وزنه برداری نوجوانان و جوانان که به دلیل برگزاری رقابتهای مرحله نخست لیگ وزنه برداری جوانان در اهواز، به مدت یک هفته تعطیل شده بود، از امروز (شنبه 28 بهمن) تا لحظه اعزام این دو تیم به رقابتهای جهانی بدون وقفه ادامه خواهد داشت.
دور نخست این اردو از 11 دی ماه با دعوت از 28 ورزشکار آغاز شده بود اما پس از 40 روز تمرین مستمر، 8 وزنه بردار از فهرست نفرات اردونشینان خارج شدندوهم اکنون دور دوم تمرینات با حضور 20 وزنه بردار برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، حسن گل پرورˈ، ˈمیلاد خسرویˈ، ˈمیثم زارعˈ، ˈعلی میریˈ، ˈحسین گل پرورˈ، ˈوحید خدادادیˈ، ˈامیر حقوقیˈ، ˈامین زارعیˈ، ˈحسام رزقیˈ، ˈعماد باقریˈ و ˈامیرحسین نظام الرعایاˈ وزنه برداران جوان حاضر در اردو هستند.
در رده سنی نوجوانان نیز ˈعلی رضا طاهریانˈ، ˈکیانوش باقریˈ، ˈرامین ولی پورˈ، ˈامیر حسین فصلیˈ، ˈمیلاد رشیدیˈ، ˈعلی رضا دهقانˈ، ˈعلی رضا سلیمانیˈ، ˈسعید رضازادهˈ و ˈپیمان جانˈ در اردو حضور دارند.
رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان و انتخابی المپیک 2014 نوجوانان از 17 تا 24 فروردین ماه 1392درتاشکند ازبکستان ورقابت های قهرمانی جوانان جهان از 13 تا 21 اردیبهشت ماه 1392 در لیمای پرو برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها