رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی اول و دوم اسفند ماه در با حضور 10 تیم برتر جهان در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود و تیم ملی کشتی آزاد ایران نیز با 25 کشتی گیر به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در این رقابتها شرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۵۴۰۸۹۵
علی آبادی:انتخابات پس ازانجام اصلاحات برگزارمی‌شود

محمد علی آبادی در حاشیه اختتامیه مسابقات تیراندازی جام فجر درباره نامه IOC مبنی بر وارد کردن ایراداتی به اساسنامه کمیته ملی المپیک گفت: این نامه ارسال شده، اما من هنوز نامه را ندیده‌ام و ان‌شاءالله شنبه این موضوع را بررسی خواهم کرد.
رییس کمیته ملی المپیک همچنین درباره زمان برگزاری مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک به ایسنا گفت: هر زمان که اصلاحات اساسنامه انجام و تایید شود، انتخابات برگزار خواهد شد.
وی در پاسخ به این سوال که ممکن است انتخابات مجمع به پس از انتخابات ریاست جمهوری موکول شود؟ گفت: فکر نمی‌کنم چنین موضوعی اتفاق افتد.
علی آبادی در پاسخ به  این سوال مبنی بر این که در نامه ارسال شده عنوان شده که روسای برکنار شده فدراسیون‌ها باید در مجمع حضور داشته باشند، آیا چنین اتفاقی می‌افتد؟ گفت: این نظر IOC است و حضور این افراد بسته به نظر وزیر ورزش است.
وی درباره این که جلسه مجمع روز دوشنبه هفته‌ آینده برگزار خواهد شد یا خیر؟ گفت: باید متن نامه را بخوانیم ببینیم که موضوعات مطرح شده چیست و پس از آن برای برگزاری این جلسه تصمیم گیری کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها