عباسی نگاه ویژه ای به استقلال داشته باشد

قلعه‌نویی: حاتمی کار بسیار بچه گانه ای کرد

شکوری نمی تواند از استقلال شکایت کند

اخطار قلعه نویی: مشکل مالی حل نشود سقوط می کنیم

مسئولان استقلال در صدد هستند مشکلات مالی تیم را حل و فصل کنند اما تاکنون نتیجه ایده آلی برای آنها به وجود نیامده است و شکایت ها ادامه دارد.
کد خبر: ۵۴۰۸۸۲
اخطار قلعه نویی: مشکل مالی حل نشود سقوط می کنیم

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، چند بازیکن سابق تیم استقلال صبر و طاقت خود را تمام شده می دانند و مدعی شدند که نمی توانند در مقابل بی اعتنایی اعضای تیم استقلال تحمل بیاورند و قصد دارند از طریق قانون به پول خود برسند زیرا با مشکلات مالی بسیار زیادی روبرو هستند و این موضوع برای اعضای تیم مشکل ساز شده است، از طرفی اعلام شده است، اعضای تیم استقلال با شکایت های مستمر و پشت سر هم اعضای سابق این تیم ربرو شدند اما در این میان نتوانستند توجه حتی چند تن از این اعضا را حل و فصل کنند.

گفتنی است، در این خصوص هادی شکوری مدافع سابق آبی ها نزدیک به 250 میلیون از آبی ها طلب دارد و این موضوع عامل این است که اعضای تیم استقلال دچار مشکلاتی جدی شدند.

شایان ذکر است، هادی شکوری جزو بازیکنانی است که قصد دارد از طریق فیفا مشکلاتش را حل و فصل کند، اما مسئولان تیم استقلال مدعی شدند این اتفاق رخ نمی دهد و این بازیکن نمی تواند چنین اقدامی را انجام دهد و با اوضاعی خاص حق مالی خودر از آبی ها دریافت کند زیرا این در حالی است که وی می تواند از طریق کمیته انضباطی در خصوص شرایط حاکم اوضاع مالی اش غلبه کند زیرا در غیر این صورت وی نمی تواند به پولش برسد، زیرا قوانین نشان می دهد که این بازیکن سابق استقلال نمی تواند از این تیم طلب پول کند زیرا مقررات و قوانین اجازه نمی دهد وی با اوضاعی ایده آل به پولش برسد و بتواند با خاطرات خوش از این تیم فاصله بگیرد زیرا عنوان شده است، این نوع دریافت پول برای برخی بازیکنان که با مشکلات مالی بسیار زیاد تیمشان روبرو هستند، مشکلات بسیار زیادی را به همراه دارد و برای طرفین از هم اکنون مشکلات بسیار زیادی را در بردارد که می تواند برای حضور وی در ترکیب تیمش دردسر ساز شود.

** قلعه نویی به مدیران؛ مشکلات حل نشود، سقوط حتمی است

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم استقلال در خصوص شرایط مالی اعضا در تیم با مشکلات بسیار زیادی روبرو شده است وی به عنوان سرمربی تیم هر روز پاسخگوی اعضای تیم و بازیکنانی است که به حضور وی در تیم نیازمندند.

بر اساس این گزارش، بازیکنان تیم استقلال برای بازی با فجر سپاسی آماده می شوند و در این میان مشکلات مالی این تیم را آزار می دهد، در این خصوص اعضای تیم استقلال در کادر فنی هماهنگی های لازم را انجام داده و اعلام داشتند، هیچ یک از نفرات حق مخالفت ندارند زیرا سرمربی آبی ها بارها از طریق مسئولان اقداماتی را برای پیشرفت کار انجام داده است اما نتیجه مورد نیاز را ندارد.

گفتنی است، امیر قلعه نویی در آخرین اظهارات خود اعلام داشت، در خصوص مشکلات ملی مباحثی را عنوان کرده است که مسئولان باید به آن توجه کامل داشته باشند زیرا اعلام شده است، این مربی از مسئولان درخواست کرده در صورت مهیا بودن شرایط مشکلات مالی حل شود تا تیم تمرکز لازم را داشته باشد زیرا در غیر این صورت استقلال با مشکلات بسیار زیاد روبرو می شود، وی مدعی است اگر مشکلات مالی استقلال حل نشود، استقلال با افت و سقوط به رده های پایین تر روبرو می شود و این موضوع برای استقلال منفی است.

** گذرنامه چند استقلالی برای سفر مشکل دارد

اعضای تیم استقلال برای سفر به کشور قطر برنامه ریزیهای لازم را انجام می دهند و این در حالی است که اعضای تیم استقلال پیش از این سفر با مشکلاتی خاص روبرو هستند که باید آن ها را هرچه سریعتر سروسامان داده و به اتمام برسانند.

بر اساس این گزارش، چند بازیکن تیم استقلال برای همراهی تیم در سفر به کشور قطر دچار مشکل خروجی هستند و مسئولان تیم استقلال در این مورد درگیر رسیدگی به  اوضاع هستند زیرا اقدامات لازم برای جمع آوری گذرنامه ها انجام شده است، اما مشکل چند بازیکن این تیم اعضای تیم استقلال را دچار مشکلات بسیار زیادی کرده است.

گفتنی است، اعضای تیم استقلال، در این مورد وارد عمل شدند و معتقدند که می توانند این مشکلات را بزودی حل و فصل کنند، اما مشکل مالیاتی و خروجی چند بازیکن تیم جدی است و تا نتوانند آن ها را حل و فصل کنند،‌ اعضای تیم استقلال باید در ایران بمانند و شرایط خروج از کشور را ندارند.

شایان ذکر است، چند بازیکن تیم استقلال که با مشکل گذرنامه روبرو هستند، معتقدند که شرایط برای همراهی تیم استقلال مهیا نیست و این در حالی است که امیر قلعه نوعی به تمام بازیکنانش برای حضور و همراهی استقلال نیازمند است و اعلام کرده که این همراهی باید صورت بپذیرد.

مسئولان تیم استقلال اعلام کردند در این خصوص نمی توانند کمک مالی به آبی ها داشته باشند اما در صورتی که مسئولان ناچار شوند برای همراهی استقلال بازیکنان را با خود به سفر قطر ببرند این اتفاق رخ می دهد زیرا چاره ای جز این نیست.

** لیست 18 نفره مشکل اصلی آبی ها

اعضای تیم استقلال در حالی برای بازی با فجر سپاسی آماده می شوند که برای این بازی با مشکل انتخاب بازیکن روبرو هستند و حتی اعلام شده است که این موضوع در این تیم قابل بررسی است.

بر اساس این گزارش، اعضای تیم استقلال در کادر فنی، با مشکل انتخاب بازیکن روبرو شدند و در این میان در تلاش هستند تا بهترین ها را برای این بازی انتخاب کنند، البته برخی معتقدند که این بازی برای آبی ها اهمیت و ارزش فراوانی دارد، اما این در حالی است که شرایط برای بررسی اوضاع بازیکنان کادر فنی را درگیر کرده است.

گفتنی است، امیر قلعه نویی با غیبت چند بازیکن روبرو شده است و این در حالی است که وضعیت برای انتخاب بازیکنان اصلی سخت شده است، اما در این مورد قلعه نوعی بررسی های لازم را انجام داده است و سعی دارد که بهترین و آماده ترین نفرات را برگزیند زیرا وی برای رسیدن به شرایط ایده آل به سه امتیاز تمام بازی های خود نیاز دارد و نمی تواند از یک بازی براحتی بگذرد به همین دلیل لیست 18 نفره تیم استقلال هنوز انتخاب نشده است و مربیان تیم استقلال در تلاش هستند تا این لیست را تا صبح امروز بررسی کرده و انتخاب نهایی را انجام دهند.

** دستور مسئولان استقلال به هافبک تیم/ شادی بعد از گل ممنوع

اعضای تیم استقلال برای مقابله با فجر سپاسی آماده می شوند و در این میان چند بازیکن شیرازی قرار است در ترکیب استقلال مقابل تیم سابق خود به میدان بروند اما این در حالی است که آن ها از سوی مسئولان و مربیان تیم اخطار دریافت کردند.

بر اساس این گزارش، اعضای تیم استقلال در حالی به مصاف حریف شیرازی می روند که موضع گیری ها علیه چند بازیکن این تیم به خصوص عباس محمد رضایی ادامه دارد زیرا این هافبک در حالی از فجر جدا شد و به استقلال پیوست که اعلام شد وی با مشکل خانوادگی روبرو شده است و این موضوع عامل جدایی اش از این تیم شد به همین دلیل موضع گیری هایی توسط هواداران تیم فجر سپاسی علیه این بازیکن وجود دارد و این موضوع عامل این است که مسئولان تیم استقلال از این بازیکن بخواهند در این مورد با شرایط خاص روبرو شده و حتی اگر گلی به ثمر رسید در مورد واکنش بعد از گل نیز اقدامی را انجام ندهد و با شرایط پیش برود که هواداران تیم سابق خود را تحریک نکند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها