کشتی گیران در اولین فرصت هدیه خود را دریافت می کنند

حمید سجادی: نامزد ریاست کمیته المپیک نمی‌شوم

روز دوشنبه جلسه برگزار می‌کنیم

سجادی: 10 سال پیش دنبال حذف کشتی بودند

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: نامه‌ای از IOC به کمیته ملی المپیک رسیده که ایراد‌هایی در اساسنامه وجود دارد و مجمع باید با کمی تاخیر برگزار شود.
کد خبر: ۵۴۰۸۵۰
سجادی: 10 سال پیش دنبال حذف کشتی بودند


حمید سجادی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: حذف کشتی از المپیک 10 سال پیش مطرح شد و آنها عنوان کردند که در آینده کشتی حذف خواهد شد. این هشدار‌ها باید فیلا را هشیار می‌کرد تا کشتی را جذاب‌تر کند و هواداران بیشتری را جذب این رشته کند.
وی افزود: خوشبختانه ما در ایران طرفداران زیادی در این رشته داریم. کم‌کاری در این رشته در نشست‌های بین‌المللی نداشته‌ایم و نتایجی که در المپیک کسب کردیم نشان از رشد کشتی در ایران بود. این روزها بحث حذف کشتی از المپیک جدی‌تر شده و هنوز نهایی نشده. واکنش کشورها در مورد این موضوع خیلی تاثیر‌گذار است. هنوز برای باقی ماندن کشتی در المپیک امیدواریم.
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ما نمی‌دانیم بین فیلا و IOC  چه می‌گذرد و چه گذشته است. بنده یک رفتار نامطلوب از رئیس فدراسیون جهانی کشتی در المپیک در مبارزه عبدولی دیدم که خیلی زننده بود. زمانی که نادآوری رخ داد ایمیل‌هایی از سوی ایرانی‌ها ارسال شده بود و این موضوع باعث ناراحتی وی شده بود.
وی در مورد جام جهانی کشتی که قرار است در تهران برگزار شود گفت: امیدوارم که استادیوم 10 هزار نفری آزادی طی روزهای برگزاری مسابقات جام جهانی پر از تماشاچی باشد.
سجادی در مورد تغییرات جدیدی که در فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتور‌سواری ایجاد شده گفت: جا دارد به کادر اجرایی قلعه‌بانی خسته‌نباشید بگویم. ایشان از قبل با وزیر ورزش هماهنگ کرده بودند و به دلیل مشغله کاری حساسی که در شرکت ملی نفت دارند در مورد این تغییرات صحبت‌هایی را کرده بودند.
وی در پایان در مورد اساسنامه فدراسیون‌ها که به کمیته ملی المپیک ارسال شده بود گفت: روز گذشته نامه‌ای از IOC به کمیته ملی المپیک رسیده که آنها اعلام کرده‌اند ایراد‌هایی در اساسنامه وجود دارد که باید تغییرات ایجاد شود و به همین دلیل برگزاری مجمع المپیک باید با قدری تاخیر برگزار شود. البته روز دوشنبه جلسه‌ای بین اعضای کمیته ملی المپیک برگزار خواهیم کرد که طبیعتا این حق داخلی ما است که این جلسه برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها