رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال خبر داد؛

دوپینگی تراکتور سازی 6 ماه محروم شد

سرمربی تیم استقلال به همراه کاپیتان این تیم در حاشیه تمرین امروز جلسه‌ای ۱۵ دقیقه‌ای برگزار کردند.
کد خبر: ۵۴۰۵۲۶
پخش کاتالوگ های صد دوپینگ در میان آبی پوشان


تیم استقلال آخرین تمرین سنگین خود را قبل از دیدار با فجر شهید سپاسی از ساعت 15 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد.
در تمرین امروز آبی‌پوشان تمامی بازیکنان حضور داشتند ضمن آنکه امیر قلعه‌نویی در کنار زمین حضور داشت و برنامه‌های تاکتیکی را زیرنظر گرفت.
وی در ابتدای تمرین حدود 15 دقیقه با بازیکنان تیم استقلال صحبت کرده و از آنها خواست تا در دیدار مقابل فجر شهید سپاسی تمام تلاش خود را انجام دهد.
*قبل از شروع تمرین تعدادی از طرفداران استقلال و بازیکنان تیم کارگری از استان خوزستان به کمپ استقلال آمده بودند و در کنار سرمربی این تیم عکس یادگاری گرفتند.
* هنگامی که هنوز کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان شروع نشده بود اعضای کادر پزشکی تیم استقلال کاتالوگ‌هایی را در خصوص داروهای ممنوعه و ضد دوپینگ میان بازیکنان پخش کردند. این بروشور‌ها توسط فدراسیون پزشکی _ ورزشی تهیه شده و در اختیار بازیکنان فوتبال قرار می‌گیرد.
* هنگامی که فرهاد مجیدی وارد کمپ استقلال شد با درخواست یک کودک خردسال برای عکس یادگاری گرفتن روبرو شد که وی از شیرین‌زبانی این کودک خوشش آمده بود و پس از گرفتن عکس او را به داخل زمین برد و از این کودک خواست تا در زمین چمن با توپ بازی کند.
* دکتر نوروزی، میرشاد ماجدی، شاهرخ بیانی، سیروس دین‌محمدی و مهدی فنونی‌زاده حاضران تمرین امروز تیم استقلال بودند.
* به هنگام آغاز تمرین باد شدیدی در حال وزیدن بود که برخی از بازیکنان را در زدن ضربات دچار مشکل می‌کرد.
* حدود50 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین آبی‌پوشان حضور داشتند.
* علی حمودی به همراه برادر‌زاده خود در محل تمرین حاضر شده بود در حالیکه حدود 20 دقیقه از تمرین آبی‌پوشان گذشته بود سرمربی تیم استقلال فرهاد مجیدی را کنار کشید و حدود 15 دقیقه با این بازیکن در خصوص آخرین وضعیت خود و همچنین شرایط تیم صحبت کرد.
* دویدن دور زمین، کارهای ترکیبی در گروه‌های 4 و 2 نفره شوت به سمت دروازه و فوتبال درون‌تیمی برنامه‌های تمرین امروز آبی‌پوشان را تشکیل می‌داد.
* تمرینات تیم استقلال فردا ساعت 10:30پیگیری می‌شود و آبی‌پوشان پس از صرف ناهار با پرواز ساعت 13:50 راهی شهر شیراز خواهند شد. فرهاد مجیدی به دلیل 3 اخطاره بودن در این سفر آبی‌پوشان را همراهی نخواهد کرد. اعضای تیم استقلال قرار است فردا در هتل چمران مستقر شوند.
* دیدار تیم‌های فجر سپاسی و استقلال از ساعت 14.30 روز جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها