با حکم استاندار قم صورت گرفت؛

کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه صبا شد

پاسخ صبا به ادعای الشباب امارات:

شعار "خلیج‌فارس" توهین به اماراتی‌هاست؟

مدیرعامل باشگاه صبا در واکنش به ادعای مسوولان باشگاه الشباب امارات مبنی بر کارشکنی‌ ایرانی‌ها گفت این ادعاها کذب است و آنها به شدت از میزبانی ما تشکر هم کردند.
کد خبر: ۵۴۰۱۲۳
شعار "خلیج‌فارس" توهین به اماراتی‌هاست؟

کشوری فرد در واکنش به اعتراض مسئولان باشگاه الشباب به وضعیت میزبانی صبای ایران در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: پس از مسابقه ما به هتل اقامت تیم الشباب رفتیم و کادویی به همراه یک قالیچه را به آنها هدیه دادیم؛ مسئولان الشباب به طور مداوم از میزبانی ما ابراز رضایت می‌کردند و سرپرستشان می‌گفت از محل اقامت راضی هستیم و هیچ گونه معطلی یا کارشکنی در بدو ورود به ایران تاکنون ندیدیم. از این بابت از شما بسیار تشکر می‌کنیم. حالا که به کشورشان برگشته‌اند و چنین ادعاهایی را مطرح می‌کنند دیگر نمی‌دانم به چه علت است؟!

وی در واکنش به این که مدیر کاروان الشباب مدعی شده ایرانی‌ها هنگام تمرین تیمش در ورزشگاه، تصاویر گل‌های سال گذشته پرسپولیس به الشباب را از اسکوربرد پخش می‌کردند تا روحیه بازیکنان الشباب را پایین بیاورند، گفت: این اتفاق به هیچ وجه قبل از بازی رخ نداده است. حتی هنگامی که دو تیم مشغول گرم کردن در زمین بودند. ظاهرا این تصاویر روز قبل از بازی هنگامی که تیم‌ها برای تمرین آمده بودند پخش شده است. ما که در ورزشگاه نبودیم، اما شنیدیم که نماینده تربیت بدنی مشغول امتحان کردن اسکوربرد بوده و آن تصویر را پخش کرده است.

کشوری فرد در واکنش به این که چرا امتحان کردن اسکوربرد آن زمان و آن هم با آن تصاویر صورت گرفت به ایسنا گفت: انصافا نباید آن تصاویر را پخش می‌کردند، اما هر چه که بوده ناظران AFC هم در محل حاضر بودند. به هر حال تیم‌های ما هم که به کشورهای عربی سفر می‌کنند مشکلات زیادی برایشان ایجاد می‌شود. از معطلی‌های چند ساعته در فرودگاه گرفته تا کارشکنی‌های دیگر.

وی در ادامه به ایسنا گفت: اتفاقا ماساژور تیم الشباب مدارکش کامل نبود و به لحاظ قانونی نمی توانست وارد کشور شود، اما با رایزنی‌هایی که انجام دادیم، مشکل او در فرودگاه حل شد و او توانست همراه تیمش باشد. این تلاش ما باعث شد اماراتی‌ها به شدت تشکر کنند.

مدیرعامل باشگاه صبا همچنین در واکنش به ادعای مسئولان الشباب مبنی بر نامساعد بودن زمین ورزشگاه یادگار امام (ره)، خاطر نشان کرد: زمین مناسب بود و هیچ مشکلی نداشت، ضمن این که ناظر AFC هم آن را تایید می‌کرد و قطعا اگر زمین کیفیت نداشت، AFC اجازه برگزاری بازی را نمی داد. اتفاقا ناظر بازی اردنی بود و با الشبابی‌ها عربی صحبت می‌کرد. حتی ناظر داوری هم از اردن بود.

وی در پاسخ به یکی دیگر از ادعاهای الشبابی‌ها درباره اختصاص ندادن فضای مناسبی به تماشاگران این تیم و ممانعت از ورود پرچم‌های امارات به ورزشگاه، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. فضایی که برای تماشاگران الشباب در نظر گرفته بودیم، قسمتی از پشت دروازه‌ تا نزدیکی نیمکتشان بود که این سکوها کاملا خالی باقی ماند و اصلا تماشاگر زیادی نداشتند که بخواهند آنها را پر کنند. ضمن این که ممانعت از ورود پرچم امارات به ورزشگاه را کاملا تکذیب می‌کنم و این دروغ بزرگی است که آنها گفته‌اند.

مدیرعامل باشگاه صبا در پاسخ به این سوال که طبق ادعای رییس کاروان الشباب آیا تماشاگران شعارهای ناشایستی علیه بازیکنان اماراتی به کار بردند گفت: تماشاگران از الفاظ زشتی استفاده نکردند وتنها شعار خلیج فارس را سر می‌دادند. آیا گفتن نام «خلیج فارس» آن هم در کشور خودمان ایرادی دارد؟! متاسفانه این عرب‌ها که تازه بازی را برده‌اند با پر رویی چنین واکنش زشتی را علیه ما گرفته‌اند و قطعا اگر شکایتی به AFC داشته باشند، ما دفاعیه جامع و مستندی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه خواهیم کرد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها