در صورت تمایل مدیران باشگاه میلان ؛

فوق ستاره های میلان مقابل پرسپولیس

در صورت موافقت نهایی مسؤولان ایتالیایی، دیدار دوستانه ستارگان آث میلان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۰۱۱۶
فوق ستاره های میلان مقابل پرسپولیس

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در سفرش به ایتالیا و پس از اینکه باشگاه میلان به صورت کامل به او معرفی شد تصمیم گرفت تا پای ستاره‌های ایتالیایی را به ایران باز کند.

وی ابتدا فرانکو باره‌سی را برای دربی گذشته به ایران آورد و با او در خصوص مسائل مختلف و فوتبال ایران به گفت‌وگو پرداخت اما باشگاه میلان با ستاره‌های سابق خود تیمی را تشکیل داده که در جهت کارهای خیریه و عام‌المنفعه به سراسر دنیا سفر می‌کند.

این تیم به تازگی با دعوت مسئولان کشور اندونزی در جاکاراتا به دیدار ستارگان اندونزی رفت و موفق شد 4 بر 2 در ورزشگاهی مملو از هواداران میزبان خود را شکست دهد.

با توجه به رایزنی های رویانیان به احتمال فراوان ستارگان میلان برای بازی با پرسپولیس در سال 1392 به تهران می آید تا در ورزشگاه آزادی به میدان بروند.

 

بازیکنان پیشکسوت میلان شامل کافو - پاپن- ماسارو- دیدا- فاوالی- باره‌سی- ژورژ وه‌آ- مالدینی- تاسوتی- آلبرتینی- روسی- ساویچویچ- شوچنکو- ادو- سرجینیو- زامبروتا و بوبان هستند.

البته بازیکنانی مانند گولیت، دونادونی، فان‌باستن، آنچلوتی در این تیم حضور دارند اما به دلیل فشار کاری و مشکلاتی که داشتند به اندونزی سفر نکردند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها