پایان دومین دوره کاراته کیوکوشین جایزه بزرگ؛

کیوکوشین ماتسویی قهرمان شد

پس از معرفی سرمربی تیم ملی کاراته؛

ویشگاهی: گفتند یا‌ آنالیزور شوم یا مربی تیم ملی!

قهرمان کاراته جهان علی‌رغم سن کم و تجربه کم در زمینه مدیریت، به واسطه تحصیلاتش قصد داشت وارد عرصه مدیریت تیم ملی شود که گویا مسئولان فدراسیون تمایلی نسبت به این مساله نداشتند.
کد خبر: ۵۴۰۰۸۴
ویشگاهی: گفتند یا‌ آنالیزور شوم یا مربی تیم ملی!

جاسم ویشگاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: من علاقه داشتم با توجه به تحصیلاتی که داشتم و تجربه‌ای که از سال‌ها حضور در تیم ملی به دست آورده بودم، وارد عرصه مدیریت تیم ملی شوم، اما مسئولان فدراسیون نه تنها این کار را نکردند، بلکه کار به جایی رسید که آشوری، دبیر فدراسیون کاراته در تماس تلفنی با من پیشنهاد مربیگری تیم ملی یا آنالیزوری در تیم را ارائه کرد.

وی افزود: از ارائه چنین پیشنهادی توسط استاد آشوری شوکه شدم که چرا علی‌رغم آن صحبت‌ها و ابراز تمایلات قبلی، مسئولان فدراسیون به یکباره این پیشنهاد را به من دادند، پس از این پیشنهادات با قطعیت گفتم که به هیچ وجه نمی‌آیم.

قهرمان کاراته جهان در پاسخ به این سوال که با توجه به اتفاقات رخ داده، اکنون چه برنامه‌ای دارد؟ گفت: برنامه خاصی ندارم. همان کاری را می‌کنم که قبل از این انجام می‌دادم، دعا می‌کنم چون اعتراض و حرف زدن دیگر فایده‌ای ندارد.

وی در مورد معرفی مسعود رهنما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی افزود: در این زمان دیگر نباید انتقاد کرد. کاراته ایران به جایگاهی رسیده که توانسته در مسابقات جهانی نتایج خوبی را کسب کند. همه باید از کادر فنی و تیم ملی حمایت کنیم تا کاراته ایران بتواند آن روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها