وزنه بردار فوق سنگین نداریم ؛

باقری: باید اول رضازاده را دعوت می کردم

دیدار رضازاده با رئیس کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا؛

شیخ مجران: رضازاده سمبل وزنه برداری آسیا و جهان است

حسین رضازاده، سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان با شیخ سلطان بن مجران رئیس اماراتی کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۵۳۹۷۷۹

به گزارش جام جم و به نقل از فدارسیون وزنه برداری حسین رضازاده، سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان با شیخ سلطان بن مجران رئیس اماراتی
کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا دیدار و گفتگو کرد.در جریان این ملاقات که ساعاتی پیش در حاشیه برگزاری رقابتهای وزنه‌برداری نوجوانان آسیا در تاشکند ازبکستان برگزار شد، شیخ مجران با ابراز خرسندی از حضور حسین رضازاده در راس فدراسیون وزنه برداری ایران گفت: «برنامه‌هایی که حسین رضازاده به عنوان یکی از قهرمانان به نام المپیک و جهان دارد، می‌تواند به شکوفایی مجدد رشته وزنه برداری در ایران کمک کند. در این راه کنفدراسیون وزنه برداری ایران هم برای حضور قدرتمند ایران در عرصه بین‌المللی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. من از علاقمندان به وزنه برداری ایران هستم و حسین رضا زاده را به عنوان سمبل وزنه برداری آسیا و جهان می‌شناسم.»

حسین رضازاده هم با اشاره به اینکه مدت 4 ماه از حضورش در فدراسیون وزنه برداری می‌گذرد،
خاطرنشان کرد: « در همین مدت کوتاه سازماندهی خوبی برای رسیدن به اهداف فدراسیون
وزنه برداری  صورت پذیرفته و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، شرایط مساعدی برای رشد و ترقی دوباره وزنه برداری ایران فراهم شود.» شیخ سلطان بن مجران در پایان این نشست، حضور شخصیت‌هایی چون حسین رضازاده را در مجامع بین‌المللی وزنه برداری، باعث ارتقا سطح کیفی این رشته ورزشی قلمداد کرد. دعصر امروز اجلاس روسای فدراسیون‌های وزنه برداری آسیا با حضور شیخ سلطان بن مجران، حسین رضازاده و دیگرروسای فدراسیون های وزنه برداری برگزار می‌شود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها