یک اماراتی رییس بعدی کنفدراسیون فوتبال آسیاست؟

السرکال: رییس آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا من هستم

رییس فدراسیون فوتبال امارات شانس زیادی برای تصدی خودش به عنوان رییس آینده کنفدراسیون آسیا قائل است و اطمینان دارد که رییس بعدی این کنفدراسیون اوست.
کد خبر: ۵۳۹۷۷۵


ˈیوسف السرکالˈ رییس فدراسیون فوتبال امارات  در اینباره گفت: شانس زیادی برای پیروزی در انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا دارم و می دانم که پیروز می شوم.

به گزارش ایرنا به نقل ازشبکه ˈالجزیرهˈ ورزشی، السرکال در نشستی مطبوعاتی در شهر ˈدبیˈ افزود: وجود دو یا سه نامزد از غرب آسیا در این انتخابات تاثیری بر نتایج نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: همواره بر شرکت یک نامزد واحد از غرب آسیا تاکید کرده ام زیرا وی می تواند 90 درصد آرا را بدست آورد با این حال، بیشتر شدن تعداد نامزدها تاثیر چندانی بر نتیجه نمی گذارد.

السرکال بیان کرد: نشانه های بسیاری وجود دارد که شانس زیادی برای کسب این منصب دارم و اگر می دانستم که نزدیک ترین شانس به پیروزی را ندارم نامزد این سمت نمی شدم.

تاکنون یوسف السرکال از امارات، سلمان بن ابراهیم از بحرین و حافظ المدلج ازعربستان از غرب آسیا آمادگی خود را برای نامزدی ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده اند.

کارشناسان معتقدند که نامزد شدن دو یا سه شخصیت عربی برای این سمت شانس آن ها را برای پیروزی مقابل ˈجانگ جیلونگˈ نامزد چینی کم خواهد کرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها