آسوشیتدپرس اعلام کرد :

کشتی از المپیک حذف شد

عباسی: فدراسیون کشتی برنامه ندارد

هر کسی کم می آورد وصل می کند به اعتبارات

این حرف نخ نمای بی ربطی است که در همه سال و هر جا هر کسی کم می آورد، وصل می کند به موضوع اعتبارات که باید از کجا بگیرد. در صورتی که باید ریشه مشکلات را در نظام برنامه ریزی و فنی جستجو کرد.
کد خبر: ۵۳۹۷۵۰
هر کسی کم می آورد وصل می کند به اعتبارات

وزیر ورزش و جوانان گفت: علی رغم تمام کمبود بودجه ای که در وزارتخانه بوده، ما بین تمام فدراسیون ها به فدراسیون کشتی بیشترین کمک را داشته ایم و حتی بیشتر از سالهای دیگر این کمک ها لحاظ شده است.

 محمد عباسی با اشاره به کمک قابل توجه وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون کشتی برای رفع مشکلات، اظهار کرد: بنابراین سرمربیان، مدیران اجرایی و اعضای فدراسیون کشتی باید طوری عمل کنند که بتوانند با این امکانات اولویت خود را لحاظ کنند، این نیاز به ارزیابی دارد و باید بررسی کنند تا مشکلات کار خود را بیابند که با این همه امکانات مالی که داده شده چرا بعضا نارضایتی اعلام می شود.

 وزیر ورزش و جوانان در ادامه با رد ادعاهای برخی از افراد مبنی بر مقصر دانستن وزارت ورزش و جوانان در مشکلات فدراسیون کشتی به دلیل اختصاص ندادن اعتبارات مورد نیاز گفت: این حرف نخ نمای بی ربطی است که در همه سال و هر جا هر کسی کم می آورد، وصل می کند به موضوع اعتبارات که باید از کجا بگیرد. در صورتی که باید ریشه مشکلات را در نظام برنامه ریزی و فنی جستجو کرد.

 عباسی در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت خاطر نشان کرد: جمع بسیار خوبی هم اکنون در ورزش کشتی فعال هستند که از زحمات آنها تشکر می کنیم و این مسائل را ممکن است افراد معدودی بگویند که نباید به حساب جمع گذاشت. ممکن است برخی افراد بدون اطلاع و طبق رویه گذشته که بین خودشان معمول است، مطالبی را مطرح کنند و شاید برخی از رسانه ها نیز مطالب را کم و زیاد کنند که این موضوع را نباید به حساب جمع منظور کرد.

 وی تصریح کرد: برای برگزاری مسابقات جهانی کشتی با حضور مسئولان ذی ربط جلساتی برگزار شد و در حال حاضر هیچ کم و کاستی وجود ندارد و بر اساس برنامه و امکاناتی که به آنها داده شده، به نظر من مشکلی نیست و الان فقط باید بر روی مسائل فنی کار کنند تا مربیان و کشتی گیران بدون دغدغه بتوانند به کارهای خود برسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها