دومین روز ازهفته چهارم لیگ بین‌المللی اسکی آلپاین

کیادربندسری‌ها همچنان در صدر

تیم ملی اسکی زنان به مسابقات جهانی اتریش اعزام می شود.
کد خبر: ۵۳۹۵۳۸
تیم ملی اسکی زنان در راه جهانی اتریش


سرمربی تیم ملی اسکی زنان گفت : این تیم بیست و چهارم بهمن ماه جاری به مسابقات قهرمانی جهان به اتریش اعزام می شود.

جانی باربتا که شب گذشته در آیین گرامیداشت شب 22 بهمن در دیزین شرکت داشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به برنامه های آموزشی و تمرینات مستمری که مدت دو ماه برای تیم ملی اسکی زنان در پیست های دیزین و شمشک انجام شده است انتظار داریم از این رقابت ها با دست پر برگردیم.

وی بیان کرد:با استمرار برنامه های آموزشی در دست اجرا در نظر داریم با کمک جواد اکبری و مهین ساوه شمشکی بتوانیم سطح آمادگی وتوان فنی زنان اسکی باز را برای مسابقات برون مرزی بیش از پیش افزایش دهیم.

سرمربی ایتالیایی تیم ملی اسکی زنان ایران اضافه کرد:میتراکلهر، زیبا کلهر،مرجان کلهرو فاطمه کیا دربندسری اعضای تشکیل دهنده تیم ملی اسکی بانوان در این اعزام هستند که خودم به عنوان سرمربی و مهین ساوه شمشکی به عنوان سرپرست هدایت آن را بر عهده داریم.

وی یادآورشد:برگزاری برنامه های خوب آموزشی و تمرینی دردست اجرا و نیز اردوهای تدارکاتی در آینده می تواند زمینه ساز موفقیت بانوان اسکی باز در رقابت های برون مرزی بویژه المپیک 2014 میلادی در سوچی روسیه باشد .

باربتا گفت: برنامه های آموزشی و تمرینات باید به صورت مستمر و در چهار فصل سال دنبال شود تا تیم ملی همیشه آماده رقابت های برون مرزی باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ جانی باربتاˈ سرمربی 75 ساله ایتالیایی تیم ملی اسکی بانوان کشورمان با 50 سال فعالیت در این رشته ورزشی و 25 سال مربیگری کشور سوئد توانسته است مدت پنج سال پی در پی در رقابت های جهانی رتبه پنچم را برای این تیم به ارمغان آورد.

پیست بین المللی دیزین در فاصله 85 کیلومتری کرج و 50 کیلومتری تهران در دامنه جنوبی البرز قرار دارد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها