تیم ملی کشتی ایران همچنان در انتظار صدور روادید؛

رنگرز: از هندی ها به فیلا شکایت کردیم

در واکنش به عدم اعزام تیم ملی کشتی به یاشار دوغو؛

حسن رنگرز: اعزام نشدن تیم آزاد مهم نیست

نایب رییس فدراسیون کشتی اعتقاد دارد که اعزام نشدن تیم منتخب کشتی آزاد ایران به جام یاشاردغو موضوع خیلی مهم و خاصی نبوده است.
کد خبر: ۵۳۹۵۰۱
حسن رنگرز: اعزام نشدن تیم آزاد مهم نیست



نایب رییس فدراسیون کشتی اعتقاد دارد که اعزام نشدن تیم منتخب کشتی آزاد ایران به جام یاشاردغو موضوع خیلی مهم و خاصی نبوده است.

حسن رنگرز اظهار کرد: تلاش داشتیم که تیم به این رقابت‌ها اعزام شود، اما با توجه به شرایط و اولویت‌ها ترجیح دادیم که به خاطر تامین نشدن اعتبارات لازم تیم ایران بنا به مصلحت به ترکیه اعزام نشود.

وی افزود: حضور نداشتن در جام یاشاردوغو با توجه به حجم برنامه‌ها و اعزام‌های فدراسیون کشتی مساله خاصی نیست. ضمن این که فعالیت‌ها و برنامه‌های فدراسیون کشتی در ماه‌های گذشته با توجه به تهیه ارز آزاد و افزایش قیمت بلیت‌ها نسبت به هیچ فدراسیون دیگری قابل مقایسه نیست.

رنگرز ادامه داد: بعد از المپیک، کشتی‌گیران ایرانی به رقابت‌های خوبی اعزام شده‌اند و برنامه‌های فدراسیون تعطیل نشده است. اعزام‌های زیادی صورت گرفته و تنها اعزام به مسابقه‌های یاشاردوغو بنا به مصلحت لغو شد که آن هم به خاطر نزدیکی به رقابت‌های جام جهانی و اولویت بندی فعالیت‌های فدراسیون کشتی اتفاق افتاد.

وی همچنین درباره نوع تامین اعتبار هزینه‌های جام جهانی تهران خاطر نشان کرد: با مساعدت وزیر ورزش و جوانان ، زمینه ورود یک حامی مالی به این رقابت‌ها فراهم شد و جلسه خوبی در این زمینه برگزار کردیم که ریز هزینه‌های ریالی و دلاری آن محاسبه شد. روز چهارشنبه هم بخشی از تعهدات توسط اسپانسر پرداخت گردید.

رنگرز تاکید کرد: خوشبختانه با این تزریق مالی نگرانی‌ها برای برگزاری جام جهانی برطرف شده است و بخشی از معوقات پرسنل فدراسیون، اعضای خانه کشتی ، کشتی‌گیران، مربیان و شرکت‌های طرف قرارداد پرداخت شده و خواهد شد.

وی ادامه داد: ماهانی‌ها بسیار لطف داشتند و رقم قابل ملاحظه‌ای را تقبل کردند که باید به خاطر تلاش‌های محمدرضا ساکت و مدیر فولاد ماهان برای کمک به ورزش کشور از آنها تشکر کرد.

نایب رییس فدراسیون کشتی در پایان اظهار کرد: حجم کار برای برگزاری جام جهانی بسیار زیاد و برنامه‌ریزی و انجام آن سخت است که امیدواریم با تلاش‌های مسئولان به خصوص عارف ربطی ، دبیر ستاد اجرایی جام جهانی بتوانیم جام جهانی را با کیفیت بالایی که در شان کشتی ایران باشد برگزار کنیم، چرا که تعامل خوبی در فدراسیون کشتی وجود دارد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها