هافبک تیم پرسپولیس در توجیه عملکرد ضعیف تیمش مقابل نفت تهران گفت: خسته بودم و نمی‌توانستم در بازی با نفت بدوم.
کد خبر: ۵۳۹۴۷۵
حقیقی: هنوز شانس حضور در جمع 4 تیم برتر را داریم

هافبک تیم پرسپولیس در توجیه عملکرد ضعیف تیمش مقابل نفت تهران گفت: خسته بودم و نمی‌توانستم در بازی با نفت بدوم.

رضا حقیقی پس از پایان تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: فکر می‌کنم اصلی‌ترین دلیلی که باعث شد، نتوانیم نفت را شکست دهیم، این بود که بازیکنان بعد از تمرین سنگینی که داشتند، خسته بودند. به شخصه ساق پاهایم سنگین شده بود. دوست داشتم، بیشتر بدوم ولی نمی‌توانستم.

وی در واکنش به این که به نظر عملکردش در هفته‌های گذشته خوب نبوده، گفت: با این موضوع موافق نیستم. در بازی با استقلال به زعم بسیاری از کارشناسان بهترین بازیکن میدان بودم. در بازی با فولاد هم که محروم بودم و حضور نداشتم. در بازی دیروز هم معترف هستم که خوب نبودم. به هر حال بازیکن ممکن است در یک بازی خوب نباشد و در چند بازی هم خوب باشد.

حقیقی در واکنش به این که فکر نمی‌کند، پرسپولیس دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد و بازیکنان با علم به این موضوع بازی می‌کنند، گفت: لیگ ایران و شرایط جدول به گونه‌ای است که هنوز شانس حضور در چهار تیم بالای جدول را داریم. در جام حذفی اگر چه مدعی هستیم اما بازی‌های سختی را در پیش داریم. با ذوب‌آهن در اصفهان باید بازی کنیم که تیم بسیار خوبی است اما امیدواریم که در پایان فصل یک جام به هواداران تقدیم کنیم.

به گزارش ایسنا وی درباره داوری بازی پرسپولیس و نفت نیز خاطر نشان کرد: جهانبازی چندین مرتبه بازی ما را داوری کرده و از قضاوت او راضی نیستم. دلایل خاص خودم را هم دارم. به نظرم در صحنه اخراج گل‌محمدی داور چهارم ماجرا را بزرگ‌تر از آنچه بود، به داور گزارش داد که باعث اخراج گل محمدی شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها