انتقاد صریح از رافخایی و تامینی؛

عضو هیات مدیره ملوان: بازیکنان تعصب داشته باشند

درودگر: ملی پوشان ما خسته برگشتند

رافخایی را از خداحافظی منصرف می‌کنیم

آقای گل کنونی لیگ برتر باشگاه های کشور در اندیشه خداحافظی از فوتبال ملی است اما اطرافیانش از جمله مدیر عامل باشگاه ملوان انزلی در تلاش اند تا او از خداحافظی منصرف کنند.
کد خبر: ۵۳۹۴۷۰
رافخایی را از خداحافظی منصرف می‌کنیم


آقای گل کنونی لیگ برتر باشگاه های کشور در اندیشه خداحافظی از فوتبال ملی است اما اطرافیانش از جمله مدیر عامل باشگاه ملوان انزلی در تلاشند تا او از خداحافظی منصرف کنند.

 

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی گفت، جلال رافخایی به دلیل عدم توجه به توانایی‌هایش به خداحافظی همیشگی از تیم ملی فکر می‌کرد ولی مطمئن باشید، او را از این تصمیم منصرف می‌کنم.

محمدصادق دروگر به معطلی بازیکنان ملی‌پوش ملوان در فرودگاه مهر آباد اشاره کرد و افزود: بازیکنان ملی‌پوش ما آماده به تیم ملی رفتند اما خسته برگشتند. سه ملی‌پوش ما، سیدجلال رافخایی، پژمان نوری و مهرداد اولادی از 8 صبح تا ساعت 19:30 در فرودگاه مهرآباد به خاطر لغو شدن پروازها معطل مانده بودند. بازیکن خارجی ما سرگئی پاشنکو که برای بازی در تیم ملی مولداوی رفته بود، سه صبح به ایران رسید و مجبور شد تا 19:30 شب در مهرآباد روی صندلی فلزی معطل بماند.

وی از موضع جلال رافخایی برای خداحافظی از تیم ملی خبر داد و گفت: رافخایی چندین مرتبه به تیم ملی دعوت شده اما متاسفانه در آخرین لحظه خط می‌خورد. او آقای گل لیگ است و حقش است که در تیم بازی کند اما به دلایلی به کار گرفته نمی‌شود و نهایتا سرخورده شده و با روحیه بسیار پایین به ملوان برمی‌گردد. او بعد از اردوهای تیم ملی که دعوت می‌شود و بازی نمی‌کند و بعضا خط می‌خورد، دچار یاس می‌شود. او می‌بینید در دیدارهای قبلی فرصت بیست درصد را به گل تبدیل می‌کند ولی در دیدار تراکتورسازی دو فرصت بالای 70 درصد را نمی‌تواند به گل تبدیل کند که این امر از مشکل روحی و خستگی ناشی می‌شود.

مدیر عامل ملوان در ادامه با بیان این که مجموعه عواملی باعث شده تا ملوان در هفته‌های گذشته نتایج خوبی را در رقابت‌های لیگ برتر کسب نکند، اظهار کرد: ناکامی ما در نتیجه‌گیری دلایل مختلفی دارد و مربوط به یک بخش نمی‌شود. به طور مثال کادر فنی تلاش زیادی برای ساختن و آماده کردن تیم می‌کند ولی ما نیازمند تلاش بیشتر، مطالعه، سرعت‌عمل و دقت عمل بیشتر هستیم. با بررسی‌هایی که انجام دادیم، همه در ناکامی هفته‌های اخیر سهیم هستیم ولی سهم سرمربی را در این نتایج منطقی ارزیابی می‌کنیم و به‌ دنبال مقصر نیستیم، بلکه به دنبال کسب نتایج در خور شان ملوان و مردم انزلی هستیم.

وی افزود: ملوان خوب بازی می‌کند اما متاسفانه در گلزنی بسیار بدشانس است. واقعا حیف بود که تیم ما در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل تیم قدرتمند تراکتورسازی بسیار خوب و سرحال بازی کرد اما متاسفانه از چهار فرصت صددرصد حتی به یک گل نرسید. هواداران ملوان لطف زیادی به ما دارند اما باید تلاش کنیم، نتایج خوبی بگیریم و این لطف را پاسخی شایسته بدهیم.

دروگر در پاسخ به این سوال که چه عواملی باعث افت تیم ملوان شده‌ است، به ایسنا گفت: بررسی‌های زیادی را انجام دادیم. مقداری از آنها به بدنشانسی، مقداری هم به بی‌دقتی بازیکنان در زدن ضربه آخر، اشتباه‌های فردی و این که از خود گذشتگی بیشتری داشته باشند، بر‌می‌گردد. ما باید بیشتر کار کنیم و تمرکز بیشتری روی بازی‌ها داشته باشیم. در عدم نتیجه‌گیری همه با هم تقصیر داریم و مطمئن باشید که اگر تشخیص دهم، خودم هم مقصر هستم، با خودم نیز برخورد خواهم کرد. ما ضمن حمایت از احمدزاده، سرمربی تیم از او هم می‌خواهیم تا ضعف‌های ملوان را برطرف کند تا نتایجی را به دست آوریم که هوادارانمان از آن خوشحال شوند. هواداران محبت زیادی دارند و ما باید جبران کنیم.

مدیرعامل ملوان در پایان گفت: امیدوارم تیم ما در بازی‌های آتی بتواند ضمن ارائه یک بازی خوب از فرصت‌های گلزنی‌اش بیشتر استفاده کند. فرهاد مجیدی، 9 ثانیه پس از ورودش به زمین گل زد اما در بازی با تراکتورسازی پنج فرصت گلزنی مسلم را از دست دادیم! اگر بخواهیم موفق شویم، باید همه از هم حمایت کرده، پشت یکدیگر باشیم و به هم انرژی مثبت بدهیم. از آقای هدایتی، مالک باشگاه تا مربیان، بازیکنان و کادر اداری و پزشکی همه باید همپوشانی مثبت داشته باشیم تا به موفقیت برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها