در واکنش به شایعه اختلاف بین مهاجمان پرسپولیس؛

قاضی: از انصاری فرد بپرسید قضیه چه بوده!

با وجود اینکه پرسپولیس با تیم صدرنشین جدول رده بندی لیگ 17 امتیاز اختلاف دارد اما مهاجم این تیم اعتقاد دارد که همچنان برای قهرمانی شانس دارند.
کد خبر: ۵۳۹۴۶۸
قاضی: پرسپولیس شانس قهرمانی دارد!

با وجود اینکه پرسپولیس با تیم صدرنشین جدول رده بندی لیگ 17 امتیاز اختلاف دارد اما مهاجم این تیم اعتقاد دارد که همچنان برای قهرمانی شانس دارند.

 

محمد قاضی با بیان اینکه گل زودهنگام نفت باعث مساوی شدن بازی روز شنبه شد به ایسنا گفت:  با وجود اختلاف 17 امتیازی در صدر همچنان سرخپوشان را دارای شانس قهرمانی هستند.

این بازیکن  پس از تمرین اخیر  تیم فوتبال پرسپولیس درباره علت نتیجه‌ نگرفتن در بازی با نفت، اظهار کرد: به هر حال نفت تیم خوبی بود که در رده‌های بالای جدول حضور داشته است، متاسفانه ما گل بدی خوردیم و خیلی هم در زمان بدی بود، چون اصلا تمرکز نداشتیم. پس از آن تمام تلاشمان را کردیم و آن گل جبران شد، اما خب دیگر بعد از آن نتوانستیم به گل پیروزی دست پیدا کنیم.

وی افزود: باید بهتر از این عمل کنیم، پرسپولیس باید جوری بازی کند که در ورزشگاه آزادی به هر تیمی دو، سه گل بزند. می‌دانیم که هواداران از ما انتظار دارند و واقعا بازیکنان تمام تلاششان را برای موفقیت انجام می‌دهند.

قاضی در واکنش به این که با وجود ویژگی سرزنی که شما و کریم انصاری فرد دارید، اما در زدن ضربات سر چندان موفق نبودید، گفت: ما روی ارسال سانتر و ضربه زدن سر زیاد کار کردیم، اتفاقا در بازی با نفت برنامه‌ریزی این بود که نفوذ‌هایی از کناره‌ها شده و سانتر کشیده شود. فوتبال خیلی قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است آن طور که انتظار داریم پیش نرود. امیدوارم که در بازی بعدی بتوانیم بیشتر گل بزنیم.

قاضی در پاسخ به این سوال که با وجود سابقه گلزنی خوبی که محمد قاضی و کریم انصاری فرد داشته‌اند، چرا پرسپولیس این روزها در گلزنی موفق نیست؟ گفت: من فقط می‌توانم درباره خودم صحبت کنم. من دو ماه مصدوم بودم. مصدومیت بسیار بدی بود، چون از ناحیه آسیب دیده بودم. بعد از آن روند خوبی پیدا کردم و پزشکان و مربیان از روند بهبود و آمادگی‌ام راضی‌ هستند. آن مصدومیت باعث شد مدتی دور باشم،‌ اما کم‌کم دیگر باید به فکر انجام بازی‌های بسیار بهتر و قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم باشم.

مهاجم پرسپولیس در واکنش به این که آیا فکر نمی‌کنید که شانس قهرمانی‌تان در لیگ تقریبا از بین رفته است؟ گفت: خیر. من چنین اعتقادی ندارم، ما هنوز شانس داریم، پرسپولیس اگر گهر را ببرد به رده ششم بالا می‌آید. به هر حال انسان به امید زنده‌ست. ما در جام حذفی مدعی هستیم و در لیگ هم امیدمان را از دست نداده ایم. اختلاف امتیاز ما با تیم صدر جدولی زیاد شده، اما اگر تلاش کنیم و آنها هم امتیاز از دست بدهند قابل جبران است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها