سرمربی راه آهن به قضاوت محسن ترکی ، داور دیدار تیمش با استقلال به شدت اعتراض کرد و گفت : امیدواریم این دوار با وجدان راحت سر بر بالین بگذارد .
کد خبر: ۵۳۹۲۳۸
علی دایی: امیدوارم ترکی با وجدان راحت بخوابد

علی د ایی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در نشست خبری گفت: من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. آن‌ها واقعا فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و ما تنها با یک گل به استقلال باختیم که آن هم روی یک اشتباه فردی بود. وقتی ما می‌خواهیم وارد زمین شویم روی شرایط بازی فکر می‌کنیم و 11 بازیکن حریف نه عوامل دیگر. اما متاسفانه عوامل دیگری هستند که می‌توانند در نتیجه بازی اثرگذار باشند. به طور مثال همین بی‌عدالتی‌هایی که در قضاوت این مسابقه دیدیم.

وی ادامه داد: من دیگر برای این بی‌عدالتی‌ها کاری نمی‌توانم بکنم. تیم ما در دفاع و حمله خوب بود و به لحاظ تاکتیکی هم بد نبودیم. به خاطر یک اشتباه فردی باختیم اما متاسفانه داور قضاوت خوبی نداشت.
دایی در واکنش به یکی از خبرنگاران که گفت ظاهرا محسن ترکی کارت نیاورده بود، گفت: داور کارت آورده بود اما نه برای استقلال. داور برای ما کارت آورده بود. من اصلا نفهمیدم در صحنه‌ای که روی ساموئل خطا گرفت چی شد و برای چه خطا گرفت. حنیف دو بار بازیکن ما را از پشت زد اما خطا نگرفت و فرصت آشکاری برای ما از دست رفت. با این وضعیت ما هرچه تلاش کنیم فایده‌ای ندارد. باید به این وضعیت داوری رسیدگی شود. چطور داور برای عسگری و غلامپور از تیم ما کارت دارد اما حداقل چهار کارت را به بازیکنان استقلال نداد. اصلا مگر چنین چیزی می‌شود؟! گردن کلفتی‌ها برای ماست. ما امروز باختیم اما من از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام چون مردانه فوتبال بازی کردند. شرایط را که من نمی‌توانم عوض کنم. امیدوارم داور امشب با وجدان راحت سرش را به بالین بگذارد.

سرزن قد بلند زیاد دارند. دیگر بهتر از این چه کار می‌توانیم بکنیم؟

سرمربی راه آهن در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید اگر ترکی اشتباه کرده این اشتباه‌ها عمدی بوده؟ گفت: من از وجدان آدم‌ها خبر ندارم. من به فنایی اعتراض کردم اما فنایی به من می‌گوید من به ناظر بازی زنگ زدم و موضوع را گفته‌ام. آخر بعد از بازی چه فایده‌ای برای ما دارد و چه دردی از ما دوا می‌کند؟ چطور داور برای ما کارت دارد برای عمران‌زاده کارت ندارد؟

علی دایی در واکنش به یک خبرنگار که گفت محسن ترکی داور باتجربه‌ای است، اظهار کرد: این داور تمام صحنه‌های 50 - 50 را به نفع حریف گرفت و عین آب خوردن به آن‌ها کارت نداد و به ما داد. متاسفانه یک برنامه تلویزیونی در این مملکت داریم که آن هم مثلا در بازی با سایپا دو پنالتی به نفع ما گرفته نشد، فقط یک پنالتی را نشان داد. چطور یک تیم خوب کار کند و نتیجه بگیرد؟

دایی در پایان گفت: ما در نیم فصل دوم بهتر از نیم فصل اول شدیم و در این مسابقه هم به طور مثال با فکر بهتر و کار گروهی بهتری بازی کردیم. امروز سه بازیکن اصلی ما یعنی پاشایی، علی‌عسگر و کاسترو نبودند. تمام سعی ما این است که با این بضاعت بهتر نتیجه بگیریم. ما خودمان را برای بازی سخت بعدی با سپاهان آماده می‌کنیم که امیدوارم عدالت رعایت شود. داور نه به ضرر ما سوت بزند نه به ضرر حریف. فوتبال برد و باخت دارد و من در رختکن به محمدی دروازه‌بان گفتم فدای سرت. یک بار اشتباه کردیم بار دیگر نمی‌کنیم اما داور یک اشتباه، دو اشتباه، چقدر باید اشتباه کند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها