هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال

مجیدی استقلال را در صدر نگه داشت

تیم استقلال با گل سه امتیازی فرهاد مجیدی برابر راه آهن به برتری رسید.
کد خبر: ۵۳۹۲۲۱
مجیدی استقلال را در صدر نگه داشت



تیم استقلال با گل سه امتیازی فرهاد مجیدی برابر راه آهن به برتری رسید.

در ادامه رقابتهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال موفق شد با تک گل فرهاد مجیدی از سد راه آهن عبور کند و با 49 امتیاز صدر جدول را حفظ کند.

گزارش بازی:

در نیمه نخست این دیدار بازی برابری از سوی هردو تیم به نمایش گذاشته شد و بیشتر توپ در میانه‌ی میدان در جریان بود.

اولین موقعیت این دیدار با سانتر فرزاد حاتمی در دقیقه‌ی 18 برای اکبرپور ایجاد شد که ضربه ی سر محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

جدی‌تری خطر نیمه نخست در دقیقه‌ی 21 رخ داد که ارسال توپ برای عمران زاده فرصت خوبی را برای گلزنی او ایجاد کرد که ضربه‌ی سر او را مدافع تیم راه آهن از روی خط با ضربه ی سر دفع کرد که بعد از برخورد با تیرک افقی دروازه از منطقه خطر دور شد.

در دقیقه‌ی 32 این دیدار موقعیت خوبی نصیب مهدی زارعی شد که بازیکن تیم راه آهن با ضربه ای آرام توپ را به سمت دروازه‌ی استقلال زد که براحتی در آغوش مهدی رحمتی قرار گرفت.

در دقیقه‌ی 34 علیرضا عباسفرد مهاجم تیم راه آهن با فرار خوب توانست در شرایط تک به تک قراربگیرد که با بی دقتی فضای حرکتی اش را بست و ضربه اش براحتی در اختیار مهدی رحمتی قرار گرفت.

در ادامه‌ی این دیدار در دقیقه 40 عباس محمدرضایی بعد از یک رفت و برگشت و ازدحام مقابل دروازه‌ی راه آهن صاحب فرصت خوب شوت زنی شد که ضربه ی او از کنار دروازه‌ی راه آهن به اوت رفت.

در دقیقه‌ی 43 این دیدار با ارسال یک کرنر امید عالیشاه فرصت خوبی را بدست آورد که ضربه‌ی این بازیکن از کنار محوطه شش قدم به اوت رفت.

آخرین موقعیت نیمه نخست این دیدار را ساموئل از دست داد و نتوانست از ارسال خوب آرزه از روی نقطه کرنر دروازه‌ی راه آهن را با تهدید روبه رو کند.

به گزارش ایسنا، نیمه دوم را استقلال با تغییراتی آغاز کرد و ویسنته آرزه و ایمان موسوی از میدان خارج و خسرو حیدری و مجتبی جباری به جای آنها وارد میدان شدند.

در آغاز نیمه‌ی دوم امید عالیشاه از ارسال خوب حسینی صاحب فرصت مناسبی شد که ضربه‌ی سر این بازیکن از کنار دروازه به اوت رفت.

در دقیقه‌ی 52 این دیدار شوت خسرو حیدری با برخورد به بازیکن راه آهن به شکلی خطرناک به کرنر رفت که مدافعان راه آهن اعتقاد داشتند توپ بصورت مستقیم به اوت رفته و داور در این مورد دچار خطا شده است.

در دقیقه‌ی 53 فرزاد حاتمی بعد از یک پاسکاری تیمی صاحب موقعیت شد که ضربه‌ی این بازیکن از داخل محوطه 18 قدم را پیروز قربانی به خوبی دفع کرد و به کرنر فرستاد.

در ادامه استقلال در دقیقه 54 موفق به زدن یک گل شد که داور به درستی آفساید صادقی را اعلام کرد و این گل مردود شمرده شد. در ادامه رجب زاده برای راه آهن به میدان آمد.

تیم راه آهن در دقیقه‌ی 55 فرصت مناسبی را برای گلزنی بدست آورد که سامان آقازمانی با شوت محکم از پشت محوطه جریمه این توپ را به کنار دروازه‌ی استقلال زد و با وجود اینکه شوت آقا زمانی در چارچوب نبود، این بازیکن توسط علی دائی در کنار زمین تشویق شد.

در دقیقه 62 بازهم راه اهن صاحب فرصت مناسبی شد که ضربه‌ی فرزاد آشوبی به شکلی خطرناک به اوت رفت که در این صحنه هم دایی با تشویق بازیکنانش از آنها خواست تا باز هم به حملاتشان ادامه دهند.

در دقیقه‌ی 64 یک فرصت عالی برای فرزاد حاتمی فراهم شد که ضربه‌ی سر این بازیکن به نقطه ای رفت که محمدی در آنجا حضور داشت و این دروازه بان موفق به گرفتن توپ شد.

در ادامه فرهاد مجیدی بعد از رخصت از علی دایی در دقیقه 70 به میدان آمد که هنوز چند ثانیه ای از حضور او در میدان نگذشته بود که بعد از ارسال توپ بر روی دروازه‌ی راه آهن، با اشتباه محمد محمدی و مدافع تیم راه آهن فرصتی مناسب برای او ایجاد شد که مجیدی براحتی دروازه‌ی راه آهن را گشود.

در دقیقه‌ی 80 این دیدار جهانگیر عسگری به جای عباسفرد در میدان حاضر شد و در دقیقه‌ی 81 خسرو حیدری با پاس محمدرضایی صاحب فرصت خوبی شد که ضربه‌ی او با فاصله ای کم به کنار دروازه رفت.

در دقیقه‌ی 84 تیم راه آهن هم سومین تعویضش را انجام داد و آشوبی جایش را به یاورزاده داد. در ادامه تیم راه آهن فشار بیشتری به تیم استقلال وارد کرد که بازیکنان استقلال با خطا سعی در توقف روند هجومی راه آهن داشتند و در دقیقه 86 عمران زاده با خطا بهادر عبدی را متوقف کرد که کادر فنی تیم راه آهن بشدت به نشان ندادن کارت از سوی داور معترض بود و همین امر موجب اخراج غلامپور در دقیقه 88 شد.

در ادامه در دقیقه 90 مجیدی به علت اعتراض به داور اخطار گرفت تا تنها اخطاری این دیدار باشد و در دقیقه 91 این دیدار فرزاد حاتمی باز هم موقعیت بسیار مناسبی را در اختیار داشت که محمدی با واکنش خوب این ضربه را به کرنر فرستاد

در دقیقه 94 با اشتباه مدافع استقلال راه آهن صاحب فرصت خوبی شد که ضربه‌ی رجب زاده در یک قدمی دروازه با خوش شانسی استقلال به اوت رفت تا این دیدار با همان نتیجه به پایان برسد و استقلال با زدن همان تک گل به سه امتیاز این دیدار برسد.

تیم استقلال با این سه امتیاز همچنان در صدر جدول رقابت ها باقی ماند و امتیازاتش را به 49 رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها