هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال

شاگردان فیروز کریمی به سقوط نزدیک‌تر شدند

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان می‌گوید کم شدن تعداد تیم‌های لیگ برتر عشق به فوتبال را می‌کشد.
کد خبر: ۵۳۹۲۱۲



سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان می‌گوید کم شدن تعداد تیم‌های لیگ برتر عشق به فوتبال را می‌کشد.

اکبر میثاقیان درباره بازی تیمش برابر پیکان گفت: هر دو تیم شرایط خوبی در جدول ندارند و از شش تیمی محسوب می‌شوند که برای بقا می‌جنگند. از سویی دیگر ما هم در مدت تعطیلی به علت خستگی و فشردگی مسابقات دو روز به بازیکنانمان استراحت دادیم و آماده کسب سه امتیاز این دیدار هستیم.

او در ادامه افزود: این دلیل نمی‌شود که چون فیروز کریمی در دو بازی قبلی تیمش شکست خورده، پس در این دیدار هم بازنده خواهد بود. مطمئن باشید با آمدن فیروز کریمی، پیکان متحول شده و باید با برنامه‌ریزی برابر آن حاضر شویم.

سرمربی تیم آلومینیوم در ادامه با انتقاد از 16 تیمی شدن لیگ برتر گفت: 40 سال پیش در جام تخت جمشید که کشور 25 میلیون جمعیت داشت، لیگ ما 18 تیم بود و الان با 80 میلیون جمعیت می‌خواهند لیگ را 16 تیم کنند. خدا بیامرزه پدر آن کسی که این طرح را داده است!

او در ادامه افزود: ان‌شاءالله دلشان برای تیم‌هایی مثل ما بسوزد و این تعداد 4.5 سهمیه را که مثل دیدن دو فیلم یا یک بلیت است را فراموش کنند. مطمئن باشید این تعداد تیم‌های سقوط کننده باعث ایجاد فشار بر تیم‌ها می‌شود و به مدیریت و کادر فنی استرس و فشار روانی وارد می‌کند.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان با اطمینان از تک رقمی شدن تیمش در پایان فصل به ایسنا گفت: اگر این حرف‌ها را می‌زنم به خاطر تیم خودم نیست، ولی این استرس باعث تعویض مربی می شود و کیفیت لیگ را پایین می‌آورد.

میثاقیان در ادامه با انتقاد از ایجاد حداقل معیار برای حضور در لیگ برتر گفت: کجای فوتبال ما با معیارهای جهانی می‌خورد؟ مگر تیمی مثل استقلال تا سال پیش زمین داشت؟ ما باید با فوتبال عشق کنیم باید این عشق را حفظ کنیم. استان‌هایی مانند ما بعد از سال‌ها به لیگ آمدند و وقتی می‌بینید مردم این شهر یک ماه قبل از بازی با استقلال درگیر این بازی بوده‌اند متوجه مسایل زیادی می‌شوید. من باز هم می گویم سقوط پنج تیم زیاد است.

او در ادامه درباره مصدوم و محرومان تیمش گفت: چند مصدوم داریم، ولی احتمال زیاد به این دیدار می‌رسند و محرومی هم نداریم. از سویی بازیکنانم می دانند برای ماندن و تک رقمی شدن باید این دیدار را حتما ببریم.

میثاقیان در پایان با ابراز رضایت از مهاجمانش گفت: زاید بازیکن خوبی است و کمی ضرب خوردگی دارد و میلاد میداوودی هم مهاجم با کیفیتی است و از هر دوی آنها رضایت دارم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها