با برگزاری دیدارهای هفته آخر لیگ برتر تیراندازی به اهداف ثابت در بخش بانوان، تیم نیروی زمینی ارتش در رشته تفنگ و هیئت خراسان رضوی در رشته تپانچه به مقام قهرمانی ششمین دوره این رقابت‌ها رسیدند.
کد خبر: ۵۳۹۲۰۳
نیروی زمینی و خراسان قهرمانان لیگ تیراندازی بانوان



با برگزاری دیدارهای هفته آخر لیگ برتر تیراندازی به اهداف ثابت در بخش بانوان، تیم نیروی زمینی ارتش در رشته تفنگ و هیئت خراسان رضوی در رشته تپانچه به مقام قهرمانی ششمین دوره این رقابت‌ها رسیدند.

دیدارهای هفته آخر ششمین دوره لیگ برتر تیراندازی به اهدف ثابت در دو رشته تفنگ و تپانچه در بخش بانوان به میزبانی نیروی زمینی ارتش و به سرداوری عاطفه توکلی در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در پایان مسابقات این دوره، تیم نیروی زمینی ارتش در بخش تیمی با 35 امتیاز به مقام قهرمانی رشته تفنگ رسید و تیم های هیئت خراسان رضوی و دانشگاه علوم انتظامی به ترتیب با 31 و 27 امتیاز دوم وسوم شدند. همچنین در رشته تپانچه تیم هیئت خراسان رضوی با کسب 35 امتیاز اول شد و تیم های نیروی زمینی ارتش و مقاومت با 31 و 27 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند. در پایان رقابت های امسال، هیئت گیلان و هیئت اصفهان به لیگ دسته یک تیراندازی سقوط کردند.

در بخش انفرادی این دوره از رقابت ها، در رده سنی بزرگسالان و در رشته تفنگ سیده زهرا هاشمی از هیئت خراسان رضوی با میانگین امتیاز 398 به مقام قهرمانی رسید و الهه احمدی و نرجس امامقلی نژاد هر دو از نیروی زمینی ارتش به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین در رده سنی جوانان این رشته، فاطمه طاهری از هیئت مرکزی با میانگین امتیاز 394 اول شد و سولماز نقی لو از مقاومت و نوشین شهبازی فرد از نیروی زمینی ارتش به ترتیب دوم وسوم شدند.

در بخش انفرادی رشته تپانچه و در رده سنی بزرگسالان، الهام هریجانی از نیروی زمینی ارتش با 381 امتیاز اول شد و بهناز غلامی از نیروی زمینی ارتش و مریم سلطانی از هیئت خراسان رضوی به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین در رده سنی جوانان، بهاره زمانیان از هیئت خراسان رضوی با 367 امتیاز قهرمان شد و مینا بارانی از دانشگاه علوم انتظامی و عاطفه قاسمی از نیروی زمینی ارتش به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

نتایج رقابت های این هفته به ترتیب زیر است:

تفنگ بادی(تیمی):

نیروی زمینی ارتش 1184 - مقاومت 1176

هیئت مرکزی 1170 - هیئت گیلان 1144

دانشگاه علوم انتظامی 1172 - هیئت خراسان رضوی 1182

تفنگ بادی(انفرادی):

1- سیده زهرا هاشمی از هیئت خراسان رضوی با 398 امتیاز

2- نساء پاریاب از مقاومت با 395 امتیاز

3- نرجس امامقلی نژاد از نیروی زمینی ارتش با 395 امتیاز

تپانچه بادی(تیمی):

نیروی زمینی ارتش 1125 - مقاومت 1122

هیئت مرکزی 1131 - هیئت گیلان 1082

دانشگاه علوم انتظامی 1099 - هیئت خراسان رضوی 1118

تپانچه بادی(انفرادی):

1- نسیم حسن پور از مقاومت با 382 امتیاز

2- بهناز غلامی از نیروی زمینی ارتش با 381 امتیاز

3- زهرا هاشمی از هیئت مرکزی با 379 امتیاز
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها