برای قهرمانی برنامه داشتیم

لیگ کاراته در سطح بالایی برگزار شد

با صعود تهران، هرمزگان، مقاومت و قزوین؛

لیگ ووشوی جوانان به نیمه نهایی رسید

مرحله گروهی رقابتهای لیگ جوانان باشگاه‌های کشور با شناخت چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی به پایان رسید.
کد خبر: ۵۳۹۱۷۷



مرحله گروهی رقابتهای لیگ جوانان باشگاه‌های کشور با شناخت چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی به پایان رسید.
مرحله گروهی این رقابتها روز پنجشنبه در محل آکادمی ووشو به پایان رسید و 4 تیم تهران، گاز هرمزگان، باشگاه مقاومت و زرین قزوین از گروههای دوگانه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.

در هفته هفتم هیات تهران برابر گاز هرمزگان 7بر5 صاحب پیروزی شد. دو تیم زرین قزوین و هیات خراسان رضوی به تساوی 6 بر6 رضایت دادند و مقاومت 10 بر2 آموزش و پرورش درود را از پیش رو برداشت.

در هفته هشتم نیز مقاومت 7 بر5 هیات خراسان رضوی را شکست داد. زرین قزوین 8 بر3 مقابل آموزش و پرورش درود پیروز شد و گاز هرمزگان هیات اصفهان را 9 برصفر از پیش رو برداشت.

در پایان و در گروه یک  گاز هرمزگان با 15 امتیاز صدرنشین شد و به عنوان تیم اول به نیمه نهایی راه یافت و ووشوکاران تهران با 13امتیاز و کسب عنوان دومی جدول راهی مرحله مرحله بعد شدند.

در گروه  دوم مقاومت با 18 امتیاز در صدر قرار گرفت و به همراه زرین قزوین 13 امتیازی به نیمه نهایی راه یافتند. خراسان رضوی با 10 امتیاز سوم شد و آموزش و پرورش دورود با 6 امتیاز در مکان چهارم ایستاد.

بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی گاز هرمزگان با زرین قزوین و تهران با مقاومت روبرو می شوند که بازنده ها به دیدار رده بندی و برنده ها هم فینالیست خواهند شد. مراحل نیمه نهایی، رده بندی و فینال روز 17 اسفند در آکادمی ووشو برگزار خواهد شد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها