امیدوارم خسوس فوتسال را نجات بدهد

افضل: برای رسیدن به گیتی‌پسند شیطنت می‌کنند

در واکنش به صحبت‌های مصطفی نظری

افضل: درباره نظری حرف بزنم گنده می شود!

سرمربی گیتی‌پسند در واکنش به صحبت‌های مصطفی نظری گفت: او را به خدا واگذار می‌کنم و کارنامه من برای همه مشخص است.
کد خبر: ۵۳۹۱۷۳
افضل: درباره نظری حرف بزنم گنده می شود!


سرمربی گیتی‌پسند در واکنش به صحبت‌های مصطفی نظری گفت: او را به خدا واگذار می‌کنم و کارنامه من برای همه مشخص است.

علی افضل در خصوص صحبت‌های مصطفی نظری مبنی بر اینکه چوب خشک هم بهتر از وی در گیتی‌پسند نتیجه می‌گرفت، عنوان کرد: کاری به او ندارم. به صحبت‌هایش احترام می‌گذارم و امیدوارم در آینده موفق و سربلند باشد. اگر بخواهم در مورد او حرف بزنم گنده می شود. آدم‌ها خوب است به گذشته خود بازگردند. البته شاید من آدم کوچکی هستم که توانستم تیم را سال گذشته قهرمان کنم و در آسیا هم به قهرمانی دست یابم و جزء 10 سرمربی برتر دنیا شوم.

وی ادامه داد:‌ از همه بازیکنان که در این زمینه زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم. نه اهل خط دهی هستم و نه کاری به دیگران دارم. در دیدار برابر منصوری هم همین شرایط برای او به وجود آمد. حتما کارهایی می‌کند که باعث می شود تماشاگران تحریک شوند. او ناراحت است که چرا در گیتی‌پسند نیست.

سرمربی گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: هیچ جا نگفتم مربی برتر هستم. من با بازیکنانم مثل یک دوست برخورد می‌کنم و با رفاقتی که با آنها دارم توانستیم تیم را موفق کنیم. برای شمس، خوراکچی و ابطحی احترام قائلم. شاگرد آنها هم بودم و هیچ بی‌احترامی به آنها نکردم. من نمی‌دانم کی به او توهین کردم.

افضل تصریح کرد: شاید من چوب خشک بودم که توانستم این موفقیت‌ها را کسب کنم. شاید به آقایی که مصاحبه کرده چیزهایی گفته باشند اما خودش باعث شد که چنین رفتاری انجام دهند و این حرف‌ها را بزنند. من سال اولم نیست که در تیم سرمربیگری می‌کنم. سال‌های گذشته در مشهد نیز فعالیت داشتم. مشکل این آقا هم با گیتی‌پسند نیست بلکه با خود من است. من هم نمی‌توانم با آدم بی‌نظم و انضباط کار کنم.

سرمربی گیتی‌پسند در مورد درگیری هواداران پس از پایان بازی با گلر دوم دبیری یادآور شد: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. من که به هواداران نگفتم با دروازه‌بان دبیری درگیر شوند. گلر دوم دبیری عملکرد خیلی خوبی دارد و بسیار بهتر از این آقا رفتار می‌کند. خیلی خوشحال شدیم که در دیدار برابر ما او درون دروازه‌ دبیری نبود زیرا نمی‌توانستیم نتیجه بگیریم، اما وقتی این آقا در دروازه‌ قرار گرفت راحت سه امتیاز بازی را گرفتیم.

وی در مورد صحبت‌های حسن‌زاده، سرمربی صبا مبنی بر اینکه از تبانی سال گذشته ترس دارد، عنوان کرد: اتفاقا پس از منتشر شدن این مصاحبه با حسن‌زاده تماس گرفتم و با او صحبت کردم. وی به من گفت که خدا را شاهد می‌گیرم که چنین حرفی نزده‌ام و خود خبرنگار بوده که چنین برداشتی از خود داشته است.

افضل با اشاره به اتفاقات سال گذشته خاطرنشان کرد: به حسن‌زاده گفتم که هر اتفاقی بوده تمام شده است. خود برادر او هم در فولاد ماهان بازی می‌کرده و اتفاقاتی هم در آن بازی رخ داد. باید بگویم شخصا اهل هیچ زد و بندی نیستم. اگر اتفاقی هم افتاده که من معتقدم اتفاقی نیفتاده بود از طرف من نبود. اهل این کارها نیستم. 5 بازی دیگر در لیگ برتر باقی مانده و با تمام توان و انگیزه تلاش خود را می‌کنیم.  قهرمانی بین ما و صبا است و هر تیمی لیاقت داشته باشد قهرمان خواهد شد..

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها