پس از پیروزی پرگل مقابل آلومینیوم هرمزگان؛

یاوری:فجر قهرمان است!

مشکلات داماش به ما مربوط نیست

یاوری: اخراج رحمتی ارزشمند بود!

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی درباره بازی این هفته‌ تیمش با داماش صحبت کرد. او همچنین به نقش کروش در پیروزی ایران برابر لبنان اشاره کرد و گفت: برخوردهای کی‌روش قبل از بازی با لبنان و اخراج رحمتی بسیار ارزشمند بود.
کد خبر: ۵۳۹۱۵۰


سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی درباره بازی این هفته‌ تیمش با داماش صحبت کرد. او همچنین به نقش کروش  در پیروزی ایران برابر لبنان اشاره کرد و گفت: برخوردهای کی‌روش قبل از بازی با لبنان و اخراج رحمتی  بسیار ارزشمند بود.

محمود یاوری درباره پیروزی پنج بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا، توضیح داد: در این بازی نمونه‌ای از ارزش‌های فوتبال ایران را دیدیم. البته اتفاق خاصی نیفتاد و بازیکنان تیم ملی شق القمر نکردند، چون فوتبال ایران این است. حالا باید فکر کنیم که چرا در گذشته به لبنان و ازبکستان باختیم؟ وگرنه فوتبال ما همین است.

وی ادامه داد: بارها گفته‌ام که فوتبال ایران بالاتر از آسیاست. البته در زمینه بازیکن و نه برنامه و امکانات. قابلیت و مهارت‌های بازیکن ایرانی بسیار بالاست و امیدوارم بتوانیم با یک جمع بندی درست همیشه چنین بازی‌هایی ارائه دهیم.

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در ادامه با اشاره به نقش کی‌روش در پیروزی برابر لبنان مطرح کرد: کی‌روش بسیار محکم، قوی و با اعتماد به نفس بود. همان طور که در بازی با کره جنوبی با فریادهایش تیم را مدیریت می‌کرد. این فریادها باعث اعتماد به نفس تیم بود نه اعتراض به داوری. حتی وقتی رحمتی دست کی‌روش را در پوست گردو گذاشت، سرمربی تیم ملی گفت رحمتی در تیم من جایی ندارد. کی‌روش با این کارش نه تنها روحیه خودش را نشان داد، بلکه روحیه را به تیم ملی هم تزریق کرد و به دروازه‌بانی مثل رحمان احمدی گفت که من به تو اعتماد دارم. در مجموع برخورد کی‌روش در بازی لبنان ارزشمند بود و او 80 – 70 درصد مسایل حاشیه‌ای و بیرونی را خودش جمع کرد. این، نقش مربی را در موفقیت یک تیم می‌رساند. همیشه یک تیم تحت تاثیر شخصیت مربی‌اش است.

وی افزود: تیم ملی برای بازی با کره جنوبی و یا همین بازی لبنان بسیج شده بود، اما این اتحاد در بازی رفت لبنان و برگشت ازبکستان نبود. کی‌روش اصلا برای مهمانی به بیروت رفت و کل تیم به مهمانی رفته بود! این که قبل از بازی اعلام مبارزه کنیم و اتحاد خودمان را نشان دهیم، بسیار مهم است. کی‌روش در بازی رفت لبنان این کار را نکرد.

یاوری در ادامه ضمن تبریک به اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد، تصریح کرد: یک خسته نباشید جانانه باید به دژاگه گفت. ما به این بازیکن باید به چشم سرباز ملی نگاه کنیم. به هر حال دژاگه 30 سال در خارج از ایران بوده، اما الان به پرچم کشورش احترام می‌گذارد، زیبا بازی می‌کند و کم نمی‌گذارد. ما نقش این بازیکن را در کارهای هجومی به وضوح دیدم. دژاگه در بازی با کره جنوبی حتی در 18 قدم خودمان هم دفاع می‌کرد. این‌ها خصوصیت فردی اوست.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی همچنین درباره بازی روز شنبه تیمش برابر داماش گیلان، به ایسنا گفت: داماش بازی قبلی‌اش برابر پیکان را برده و شرایط خوبی دارد. همچنین تعدادی از بازیکنان این تیم مورد علاقه کارشناسان، مربیان و خود من هستند و کیفیت خوبی دارند. حمید درخشان هم اتفاقات داخل و بیرون زمین را جمع کرد، اما این تیم مشکلاتی دارد که به ما مربوط نیست. این روزها دیگر نباید یک امتیاز را هم از دست داد. البته ما برای مساوی به میدان نمی‌رویم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها