بچیروویچ: اگر میزبان نبودیم به جوانان میدان می دادم

قدرت نمایی بسکتبال ایران در غرب آسیا

ملی پوشان بسکتبال رقابت¬های غرب آسیا را قدرتمندانه آغاز کردند آن هم مقابل اردن رقیب سنتی که در نهایت چیزی جز شکست سنگین 93-55 عایدی در تهران نداشت.
کد خبر: ۵۳۹۱۲۶
قدرت نمایی بسکتبال ایران در غرب آسیا


ملی پوشان بسکتبال رقابت¬های غرب آسیا را قدرتمندانه آغاز کردند آن هم مقابل اردن رقیب سنتی که در نهایت چیزی جز شکست سنگین 93-55 عایدی در تهران نداشت.
این رقابت¬ها در شرایطی از روز پنج شنبه در تهران آغاز شد که تیم ملی کشورمان با توجه به اینکه جواز حضور در رقابت های جام ملت های آسیا را در جیب دارد، پیکارهای تهران برایش جنبه تشریفاتی دارد اما به قول بچیروویچ سرمربی اسلونیایی تیم ملی، جایی که ایران خود میزبان این رقابت هاست تماشاگران بحق توقع قهرمانی از تیمشان دارند. به همین دلیل تیم کشورمان با همراهی ستارگانی چون اوشین ساهاکیان ، صمد نیکخواه بهرامی ، مهدی کامرانی ، جواد داوری و اصغر کاردوست در همان کوارتر اول عرصه را برحریف تنگ کرد و در نهایت با کسب نتیجه 93-55 تماشاگران حاضر در اسلن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران را به وجد آورد. در دیگر بازی این روز لبنان 106 بر 72 بر عراق غلبه کرد.
اما در پایان این بازی در حالی که  "مراد برکت " ، سرمربی تیم اردن دلیل اصلی این شکست سنگین را غیبت چهار بازیکن اصلی  تیمش دانست، مهمد بچیروویچ سرمربی تیم کشورمان تصریح کرد:از اینکه توانستیم مقابل تیم اردن با اختلاف زیاد پیروز شویم خوشحالم اما خوشحالی بیشتر هم از این است که بازیکنانم هر آنچه را که از آنان خواسته بودم در زمین اجرا کردند.
وی درباره بازی امروز تیم کشورمان، افزود: قطعا بازی بسیار سختی مقابل تیم لبنان در پیش داریم اما می¬دانم که با تلاش و تمرکز خوب بازیکنان می توانیم بازی خوبی ارایه کنیم و البته فردا بهتر می توانم این تیم را ارزیابی کنم.
بچروویچ در پاسخ به این پرسش چرا از همه بازیکنان اصلی تیم ملی در این بازیها استفاده کرده است، گفت: ایران میزبان این رقابت ها است و تعداد زیادی از هواداران به سالن می آیند و حق دارند بازی ملی پوشان را دیده و راضی به خانه هایشان برگردند، اما اگر این بازی ها به میزبانی تهران برگزار نمی شد قطعا با تیم جوانان به مصاف حریفان می رفتیم.
همچنین صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی پس از بازی، گفت:ما در دور قبل رقابت های غرب آسیا این تیم را با اختلاف دو امتیاز بردیم اما در این دوره از رقابت ها توانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کرده و نتیجه بسیار خوبی مقابل این تیم بگیریم، نتیجه ای که نشان داد اگر ایران بتواند میزبانی رقابت ها را بگیرد چقدر این امتیاز می تواند در روند موفقیت های ما تاثیر گذار باشد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها