گزارش تمرین پرسپولیس؛

علی کریمی ۵ ساعت فیزیوتراپی کرد

چراغ سبز برای بازگشت به پرسپولیس؛

حقیقی: دلم برای پرسپولیس تنگ شده است

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دلش برای پرسپولیس تنگ شده است تلویحا از تمایل خود برای بازگشت به این تیم خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۱۲۱

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال گفت: نباید بازیکنانی که سال‌ها برای تیم ملی فوتبال زحمت کشیده‌اند یک شبه فراموش شوند.
علیرضا حقیقی درباره عدم حضورش در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل لبنان در مقدماتی جام ملت‌های آسیا در حالی که احتمال می‌رفت بعد از کناره‌گیری رحمتی وی دروازه‌بان اصلی تیم ملی باشد، گفت: پیش از هر چیزی خواست خدا مطرح است و سپس نظر سرمربی و کادر فنی تیم ملی. اگر من هم در ترکیب اصلی قرار می‌گرفتم وظیفه‌ام را انجام می‌دادم و وقتی در ترکیب نبودم برای موفقیت تیم دعا می‌کردم.
وی ادامه داد: خوشحالم با 5 گل و اختلافی سنگین لبنان را شکست دادیم و شکست مقدماتی جام جهانی مقابل این تیم را تلافی کردیم.

حقیقی در پاسخ به این سؤال که آیا بعد از خداحافظی رحمتی تماسی با این بازیکن داشته یا نه، گفت:‌ متاسفانه درگیر مسائل شخصی‌ام بودم و تماسی با وی نداشتم.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد با رفتن رحمتی فضا برای بازیکنانی مانند شما باز شده است، گفت: تصمیم رحمتی تصمیمی شخصی بود و نمی‌توانم دخالت کنم. در ایران نبودم و اخبار را از طریق رسانه‌ها پیگیری می‌کردم. اخلاق حرفه‌ای فوتبال ایجاب می‌کند در کار دیگران دخالت نکنم و به همین دلیل به خودم اجازه نمی‌دهم درباره تصمیم شخصی رحمتی صحبت کنم.

وی درباره حضور دانیال داوری و فوتبال گفت: نظری در این باره نمی‌توانم بدهم. من بازیکن هستم و با صلاحدید کادر فنی به میدان خواهم رفت اما تنها نکته مبهم اینجاست؛ ایرادی ندارد هر بازیکنی از هر جای دنیا به تیم ملی خودش کمک کند. اما بحث اینجاست که نفراتی که سال‌ها در تیم ملی بودند را خیلی زود فراموش نکنیم.

دروازه‌بان تیم روبین کازان روسیه ادامه داد: امثال مهدی رحمتی‌ها بودند که با کشاله پاره درون دروازه تیم ملی ایستادند. نباید یک شبه بازیکنانی که برای تیم ملی زحمت کشیده‌اند را فراموش کنیم. تیم ملی ارث پدری کسی نیست و هر کسی در هر کجا که باشد باید قدم پیش بگذارد و کمک کند.

حقیقی تصریح کرد: امیدوارم داوری یا هر بازیکنی که می‌تواند به تیم ملی کمک کند با نظر کی‌روش به تیم اضافه شود.

وی درباره حضورش در روبین کازان گفت:‌مدتی که در روسیه بودم چیزهای بسیار زیادی یاد گرفتم که در دوران ورزشی‌ام نمی‌دانستم. در فوتبال اروپا تنها باید تمرین کنیم و اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم به مسائل دیگر توجهی نداشته باشیم.

حقیقی الگوی خود را احمدرضا عابدزاده معرفی کرد و گفت: برای مرحوم حجازی هم احترام خاصی قائل هستم اما چون دوران بازی او را ندیده بودم، الگوی من عابدزاده است.

وی درباره بازگشت به پرسپولیس گفت: دلم برای پرسپولیس تنگ شده و هر چه دارم از حضور در این تیم است. از رده‌های پایه تیم شروع کردم و به تیم ملی روبین کازان رسیدم.

دروازه‌بان تیم ملی درباره عملکرد نیلسون گفت: او تجربه بالایی دارد و به پرسپولیس کمک کرده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها