در آستانه جام جهانی کشتی آزاد

حسن رحیمی اردوی تیم ملی را ترک کرد

ملی‌پوش المپیکی وزن 55 کیلوگرم کشتی آزاد، اردوی تیم ملی را در آستانه رقابت‌های جام جهانی ترک کرد ،البته این کشتی گیر اعتقاد دارد که با هماهنگی کادر فنی از اردوی تیم ملی خارج شده است.
کد خبر: ۵۳۹۱۰۸



ملی‌پوش المپیکی وزن 55 کیلوگرم کشتی آزاد، اردوی تیم ملی را در آستانه رقابت‌های جام جهانی ترک کرد البته این کشتی گیر اعتقاد دارد که با هماهنگی کادر فنی از اردوی تیم ملی خارج شده است.
در حالی که کمتر از دو هفته‌ دیگر تیم ملی کشتی آزاد ایران باید در جام جهانی تهران برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش به میدان برود، حسن رحیمی، ملی‌پوش وزن 55 کیلوگرم اردوی تیم ملی را ترک کرد تا حضورش در جام جهانی در ابهام قرار گیرد.

در حال حاضر پنج ملی‌پوش المپیکی کشتی آزاد ایران برای حضور در جام جهانی در اردوی تیم ملی حضور دارند و قرار است ایران با نهایت قدرت خود در این رقابت‌ها که به صورت تیم به تیم برگزار می‌شود شرکت کند.

"جام جهانی کشتی" مسابقاتی تیم به تیم است که بین 10 تیم برتر جهان هر ساله برگزار می‌شود، که البته از لحاظ اعتبار این رقابت‌ها در حد درجه دو است و مهم‌ترین مسابقات در سطح جهان که هر ساله برگزار می‌شود مسابقات "قهرمانی جهان" است که امسال در مجارستان برگزار خواهد شد.

به دلیل این که مسابقات قهرمانی جهان از سال 2005 در هر سه رشته آزاد، فرنگی و زنان باید متمرکز و در یک شهر برگزار شود، ایران از سال 2002 تا به حال از میزبانی محروم بوده است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها