می خواهم به ایران برگردم

عقیلی: به تیم ملی کشورم پشت نکردم

نبی : او دیگر جایی در تیم ملی ندارد

خداحافظی همیشگی عقیلی با تیم ملی فوتبال

شاید هادی عقیلی اکنون از اینکه بدون هماهنگی اردوی تیم ملی را پیش از بازی با لبنان ترک کرد بسیار پشیمان باشد اما پشیمانی دیگر فایده ای ندارد چرا که به گفته دبیر کل فدراسیون فوتبال او دیگر هرگز جایی در تیم ملی فوتبال ایران نخواهد داشت.
کد خبر: ۵۳۹۰۸۷
خداحافظی همیشگی عقیلی با تیم ملی فوتبال


جام جم- شاید هادی عقیلی اکنون از اینکه بدون هماهنگی اردوی تیم ملی را پیش از بازی با لبنان ترک کرد بسیار پشیمان باشد اما پشیمانی دیگر فایده ای ندارد چرا که به گفته دبیر کل فدراسیون فوتبال او دیگر هرگز جایی در تیم ملی فوتبال ایران نخواهد داشت. هادی عقیلی که پس از ترک اردوی تیم ملی مصاحبه نکرده است به اطرافیانش گفته که با تیم  ملی برای همیشه خداحافظی کرده است.
دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به قهر مدافع تیم ملی از اردوی این تیم گفت: هادی عقیلی دیگر جایی در تیم ملی فوتبال ایران نخواهد داشت.
مهدی محمدنبی با تاکید بر اینکه چنین اقدامی باید برای همیشه در فوتبال ایران ریشه کن شود ضمن بیان این مطلب افزود: بازیکنانی که پیراهن تیم ملی را به دست می آورند نباید به راحتی این پیراهن را از دست بدهند. یک مربی زمانی می تواند حضور یک بازیکن را در ترکیب اصلی تضمین کند که آن بازیکن تمام شرایط ایده ال را داشته باشد.

وی با تاکید که باید جلوی این اقدام گرفته شود خاطرنشان کرد: نباید اینطور باشد که فردا هر بازیکنی دلش خواست اردوی تیمش را ترک کند و برود. فدراسیون فوتبال قطعا در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد چرا که تصمیم گرفتن در مورد تیم ملی در اختیار خود ماست. در این شرایط فعلا آقای عقیلی جای در تیم ملی نخواهد داشت.

مهدی محمدنبی که صبح امروز جمعه با برنامه ورزش و مردم گفتگو می کرد در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان به عنوان سرپرست تیم ملی فعالیت خواهد کرد گفت: در دیدارهای آینده تیم ملی هم به عنوان سرپرست فعالیت خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها