ابومسلم با اتوبوس به گرگان رفت؛

برگی زر: صحبت های قائم باشگاه تخصصی نیست

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: اظهار نظرهای قائم مقام باشگاه تخصصی نبوده و از نظر من مهم نیست.
کد خبر: ۵۳۸۸۱۵


سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: اظهار نظرهای قائم مقام باشگاه تخصصی نبوده و از نظر من مهم نیست.

هادی برگی‌زر افزود: من در مورد صحبت‌های حسینی قائم مقام باشگاه که اعلام کرده بود بازیکنان جذب شده در نیم فصل در حد ابومسلم نیستند، سکوت کردم و این بهترین کاری بود که من انجام دادم.

وی ادامه داد: اظهار نظرهای او اصلا تخصصی نبوده و تخصصی در ورزش ندارد و از نظر من صحبت‌هایش مهم نبوده است و در جلسه هیات مدیره باشگاه در شهر تهران به او جواب دادم.

وی تصریح کرد: بازیکنان جدید در روند حرکتی رو به رشد خود قرار دارند و این بازیکنان را برای قائم مقام نیاورده‌ام که او نظر دهد خوب هستند یا بد و حجت زادمحمود یکی از این بازیکنان در بازی برابر مس سرچشمه نشان داد که فوتبالش در چه سطحی است.

حجت زادمحمود از مصاحبه‌ها ناراحت شده بود

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان ادامه داد: ابومسلم بازیکنی مثل حجت زادمحمود را در سال‌های اخیر کم داشته است و اگر بعد از بازی با استقلال تهران در جام حذفی دیگر برای تیم بازی نکرده، خودش تمایل نداشته چون از قولی که به او برای پرداخت قراردادش داده بودند و همچنین مصاحبه‌ای که علیه وی شده بود ناراحت بود اما این بازیکن دارای شناسنامه و تجربه‌ای مشخص در فوتبال این کشور است.

برگی‌زر با اشاره به مصاحبه هفته گذشته‌اش پس از پایان بازی با مس سرچشمه که اعلام کرده بود فاضل تنها مدیر اوست و مدیر دیگری ندارد، عنوان کرد: یک هیات عامل متشکل از ناصری‌پور، وفایی، فاضل، پازوکی و همچنین یکی دو نفر دیگر از دوستان هستند اما معنی جمله من این است که ارتباطم با ارکان بالایی باشگاه توسط فردی به نام فاضل که رییس هیات عامل است، انجام می‌گیرد و خواسته‌های منطقی خودم را از طرف او به باشگاه منتقل می‌کنم و انتظارات باشگاه از همین کانال به من اعلام می‌شود و حسینی تنها به عنوان قائم مقام باشگاه فعالیت می‌کند.

مرد روزهای سخت هستم

وی در مورد مشکلات مالی تیم فوتبال ابومسلم، اظهار کرد: احساسم این را می‌گوید که مشکلات مالی بر روی تیم تاثیر می‌گذارد ولی من مرد روزهای سخت هستم و هر چه مشکلات بیشتر شود، انگیزه‌ام بیشتر می‌شود و با تمام توانم تا روز آخر کار می‌کنم.

وی به وضعیت تیمش برای بازی با اتکای گلستان اشاره و اضافه کرد: با همه مشکلات و کمبودهایی که وجود دارد، خیلی وضعیت خوبی داریم و بازیکنان با تمام وجودشان در حال کار کردن هستند و امیدوارم هواداران و مردم مشهد این تلاش را ببینند و از ما راضی باشند.

اتکای گلستان انگیزه زیادی برای بازی با ما دارد

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان بیان کرد: تیم فوتبال اتکای گلستان زخمی بوده و این بازی برایش خیلی مهم است چون اگر نتواند در این بازی نتیجه بگیرد، در بین تیم‌های پایین جدول قرار خواهد گرفت و حتی خطر سقوط را احساس می‌کند و بازی خیلی حساسی در پیش داریم و ما هم به گرگان می‌رویم تا روند نتیجه‌گیری بیرون از خانه‌مان را حفظ کنیم و دست پر به شهر مشهد بازگردیم.

وی با توجه به سابقه مربیگریش در تیم حریف اعلام کرد: شناخت من از مجموعه تیم حریف و نوع فوتبالش و تمامی زوایای دیگر آن زیاد است اما بازیکنانی که در گذشته با من در این تیم بوده‌ و از نوع کار من شناخت دارند، انگیزه زیادی برای بازی کردن مقابل مربی سابق‌شان دارند و می‌خواهیم از نقاط قوت و اطلاعاتی که از تیم حریف داریم، استفاده کنیم تا از آن چیزی که در زمین انتظار داریم به خوبی برداشت کنیم.

عدم پرداخت قراردادها به خاطر موضوع مالکیت است

وی علت اصلی عدم پرداخت قراردادهای بازیکنان را بحث مالکیت دانست و افزود: فاضل به من گفته چون بحث مالکیت انجام نشده، پرداخت‌ها را انجام ندادیم و حدود سه سال است که در حال هزینه‌ کردن هستیم اما هیچ کس این مشکل را برطرف نکرده و به نوعی این عدم پرداخت روی مجموعه تیم تاثیر گذاشته است و از شرایط مالی تیم راضی نیستم.

سفر به گرگان با اتوبوس به دلیل ضعف مالی نیست

برگی‌زر سفر تیمش را با اتوبوس به شهر گرگان ضعف مالی ندانست و عنوان کرد: سفر با اتوبوس ضعف مالی تیم نیست بلکه اگر با پرواز به گرگان می‌رفتیم بهتر بود اما اتوبوس هم زیاد به لحاظ خستگی به ما آسیب وارد نمی‌کند چون دو روز زودتر از بازی به گرگان می‌رویم و هزینه‌های هتل هم یک روز اضافه‌تر شده است و نوع پروازهایی که شهر گرگان دارد، دارای محدودیتی است و مثلا پرواز چهارشنبه شب بود که ترسیدم بارندگی شود و با مشکلات تاخیر پروازی مواجه شویم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم 48 ساعت زودتر سفر کنیم.

صعود به عنوان تیم اول یک مقداری زیاده‌ خواهی است

وی از کمرنگ شدن امیدهای تیمش به عنوان تیم اول گروه برای صعود به لیگ‎برتر خبر داد و افزود: روز اولی که به تیم ابومسلم آمدم به اول شدن در گروه خیلی امیدوار بودم ولی مشکلات خیلی ما را اذیت کرد و صعود به عنوان تیم اول یک مقداری زیاده‌ خواهی است ولی برای دوم شدن در گروه ناامید نیستیم و سه بازی آینده برابر تیم‌های اتکای گلستان، شاهین بوشهر و گل گهر سیرجان برایمان خیلی مهم است و انشاءالله اگر بازیکنان همت کنند و بتوانیم امتیازات خوبی را جمع کنیم، هنوز شانس داریم و به معجزه اعتقاد دارم.

وی از تمایلش برای جذب سعید خانی در تیمش خبر داد و خاطرنشان کرد: به سعید خانی که در گذشته کاپیتان ابومسلم بوده نیاز داریم و از نظر شخصیتی عاشق چنین بازیکنانی هستم و دوست دارم در کنارم باشند و انشاء‌الله در شهر گرگان با فاضل به طور حضوری صحبت خواهم کرد و اگر شرایط جور شود، او را جذب خواهیم کرد.

می‌خواهم مردم حقایق را بدانند

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان ادامه داد: حتما در پایان فصل در مورد ناگفته‌هایم صحبت می‌کنم و می‌خواهم مردم حقایق را بدانند؛ علت نیامدن ابومسلم به لیگ‌برتر و اینکه چه کسانی متضرر خواهند شد و منافع‌شان به خطر می‌افتد از جمله مواردی است که باید با هواداران در میان گذاشته شود و در روز آخر چه در این تیم بمانم و چه نباشم، همه چیز را خواهم گفت تا شفاف‌سازی شود.

"امید غلامی" بخشیده شد

برگی‌زر از محرومیت میثم رضاپور و حسین هوشیار برای بازی برابر اتکای گلستان خبر داد و بیان داشت: امید غلامی دروازه‌بان تیم هفته گذشته بر سر تمرین آمد و از کادر فنی و همچنین مرتضی فلاحتی دیگر بازیکن تیم عذرخواهی کرد و وضعیت خوبی دارد و باید دید نخودیان مربی دروازه‌بانان از کدام گلر در درون دروازه استفاده خواهد کرد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها