شادی از ترکیب اصلی تیم ملی خط خورد

جلبک مانع تمرین تیم ملی رویینگ!

با اعلام فدراسیون جهانی رویینگ ؛

روئینگ بالاخره تعلیق شد

فدراسیون جهانی روئینگ، ایران را از کلیه فعالیت‌های ورزشی در این رشته تعلیق کرد، اتفاقی که محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک از آن هیچ اطلاعی ندارد.
کد خبر: ۵۳۸۸۱۰
روئینگ بالاخره  تعلیق شد


فدراسیون جهانی روئینگ، ایران را از کلیه فعالیت‌های ورزشی در این رشته تعلیق کرد، اتفاقی که محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک از آن هیچ اطلاعی ندارد.
فدراسیون جهانی روئینگ در نامه‌ای خطاب به دبیر فدراسیون قایقرانی اعلام کرد که با درخواست ایران برای حضور در مجمع فوق‌العاده FISA مخالف است و ورزشکاران ایران تا زمانی که اساسنامه اصلاح شده برای این مجمع جهانی ارسال نشود اجازه حضور در مسابقه‌های بین‌المللی را نخواهند داشت.
متن نامه فدراسیون جهانی روئینگ که در اختیار ایسنا قرار گرفته،‌ به شرح زیر است:
آقای امینی
ما اخیرا در روز 28 ژانویه نامه‌ای از شما مبنی بر حضور نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مجمع فوق‌العاده FISA (فدراسیون بین‌المللی روئینگ) دریافت کرده‌ایم. ما همچنین درخواست شما مبنی بر اجازه دادن به ورزشکاران برای حضور در رقابت‌های تحت نظر FISA در حالی که در فرآیند تصویب اساسنامه خود با فدراسیون بین‌المللی هستید، را دریافت کردیم.
لطفا توجه داشته باشید که ما هنوز در انتظار دریافت اساسنامه اصلاح شده شما هستیم. تا زمانی که این اساسنامه‌ها را دریافت نکرده‌ایم تا بر اساس آن بتوانیم با IOC مشورت کنیم، به شما یا همکاران‌تان که نماینده فدراسیون ایران هستند، اجازه شرکت در مجمع فوق‌العاده سال 2013 FISA را نخواهیم داد.
ما هم با شما در این موضوع هم‌عقیده‌ایم که ورزشکاران نباید به خاطر مسائل مدیریتی جریمه شوند، اما با توجه به اینکه اساسنامه‌ها پایه و مبنای ورزش هستند و همین طور برای حفاظت از ورزشکاران، ما به شما تاکید می‌کنیم که ابتدا نسخه تغییر یافته موارد ذکر شده را به ما بدهید. به محض اینکه این موضوع برطرف شد، ورزشکاران و مربیان شما قادر خواهند بود که در یک فضای دو طرفه و همراه با تعامل که از قانون بازی‌های المپیک تبعیت می‌کند، فعالیت کنند.
ما هنوز تا زمانی که انتخابات جدید بر اساس اساسنامه‌ای که FISA آن را تایید می‌کند برگزار نشده، همچنان کادر اجرایی قبلی به ویژه آقای احمد دنیامالی را به عنوان رییس فدراسیون می‌شناسیم. لطفا به نامه قبلی ما به تاریخ 2 اکتبر 2012 توجه کنید.

ما نیاز داریم که شما در این زمینه خواسته‌های ما را درک کرده و برای حل این مسئله در سریع‌ترین زمان ممکن همکاری کنید.
مت اسمیت
مدیر اجرایی فدراسیون بین‌المللی روئینگ
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها