عواقب شعار نژاد پرستانه بر علیه بالوتلی؛

اینترمیلان، یوونتوس و ناپولی جریمه شدند

توسط برلوسکونی صورت گرفت؛

حمله نژاد پرستانه به بالوتلی

ˈ ماریو بالوتلیˈ به یکباره پس از آن که از سوی برادر ˈ سیلویو برلوسکونیˈ در یک نشست سیاسی ˈ کاکا سیاه کوچک خوانده شد، کانون بحث های نژادی قرار گرفت.
کد خبر: ۵۳۸۶۸۹



ˈ ماریو بالوتلیˈ به یکباره پس از آن که از سوی برادر ˈ سیلویو برلوسکونیˈ در یک نشست سیاسی ˈ کاکا سیاه کوچک خوانده شد، کانون بحث های نژادی قرار گرفت.

ˈ پائولو برلوسکونیˈ 64 ساله در یک نشست سیاسی، آن هم ساعاتی پس از ورود بالوتلی به میلان این سخنان را گفت.

او در نشست ˈ فابریتسیو سالاˈ ، نامزد ائتلاف دست راستی برادرش و با هدف خنداندن حاضران گفت: اکنون باید خانواده این کاکا سیاه کوچک را ببینیم. او دیوانه است. همه شما خانم ها هم دعوت هستید. شما حتی می توانید شانس ملاقات با رییس جمهور ( سیلویو برلوسکونی) را داشته باشید.

همه حاضران به این حرفهای پائولو برلوسکونی خندیدند و فایل ویوییی منتشر شده نشان می دهد که برادر برلوسکونی هم از حرفهای خودش خنده اش گرفته است.

فایل های ویدیویی این صحنه بارها توسط روزنامه های ایتالیایی منتشر شد و اظهارنظر های خشمگینانه مخاطبان را به همراه داشت.

پائولو برلوسکونی ، معاون باشگاه آ ث میلان و نیز سردبیر مجله ˈ ایل جورنالهˈ است که سخنگوی سیلویو برلوسکونی و حزب او محسوب می شود. او هم مانند برادرش در چند مورد متهم به فساد مالی شده است.

او در سال 2002 در یک پرونده گناهکار شناخته و به 9 ماه زندان و پرداخت 49 میلیون یورو جریمه محکوم شد و سه سال قبل هم چهار ماه دیگر به این محکومیت افزوده شد.

نژادپرستی یکی از مشکلات فوتبال ایتالیا است و و ماه گذشته نیز ˈ کوین پرینس بوآتنگˈ بازیکن دیگر آث میلان در یک دیداردوستانه هدف شعارهای نژادپرستانه قرار گرفت.

بالوتلی زمانی که در اینترمیلان بازی می کرد هدف برخوردهای نژادپرستان بود و یکی از دلایلی که او را از سری آ ایتالیا گریزان کرد و به لیگ برتر انگلیس آورد همین بود. با این حال بازگشتش به میلان با شعارهای زشت هواداران یوونتوس همراه بود که فریاد می زدند: اگر ما بپریم بالوتلی می میرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها