مقدماتی جام ملت‌های 2015 آسیا؛

توقف ازبکستان مقابل هنگ کنگ

خشن ترین و خطرناک ترین شهردنیا امشب میزبان دیدار تیم ملی فوتبال آمریکا مقابل هندوراس در مسابقه مقدماتی جام جهانی 2014 خواهد بود.
کد خبر: ۵۳۸۶۸۷


خشن ترین و خطرناک ترین شهردنیا امشب میزبان دیدار تیم ملی فوتبال آمریکا مقابل هندوراس در مسابقه مقدماتی جام جهانی 2014 خواهد بود.

به گزارش آسوشیتدپرس، این بازی چهارشنبه شب در شهر ˈسن پدور سولاˈ دومین شهر بزرگ هندوراس انجام خواهد شد.

شهری که بنابراعلام وزارت امور خارجه آمریکا و همچنین گروه های حمایت از حقوق بشر، خشن ترین شهر روی کره زمین است.

آمارنشان می دهد دراین شهر که دزدی، خشونت های مرتبط با مواد مخدر ونا آرامی های اجتماعی رواج گسترده ای دارد، 159نفر از هر 100 هزار نفر براثر خوشنت به قتل می رسند.

با وجوداین بازی درهندوراس که درنقشه فوتبال دنیاجزء کشورهای ضعیف است، شانس تیم آمریکا را برای صعود به جام جهانی برزیل بیشتر خواهد کرد.

اما تیم های منطقه کونکاکاف شامل کشورهای آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب با اشکال مختلف تقلب های مجاز و داوری های غیر قابل قبول در مسابقات این منطقه کاملا آشنا هستند به همین دلیل هم مقامات هندوراس برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرند زمان بازی را در گرمترین ساعت روز انتخاب کرده اند.

شاگردانˈیورگن کلینزمنˈ باید انتظار خشونت های کلامی تماشاگران تیم میزبان را هم داشته باشند. آنها معمولا درابتدای مسابقات شروع به این کار می کنند تا شرایط را برای تیم مهمان سخت تر کنند.

کلینزمن دراین باره به خبرنگاران گفت: چنین مکان هایی در هر قاره ای وجود دارد اما بازیکنان به چنین چالش هایی نیازدارند. آنها باید خودشان را ثابت کنند. من همیشه از فرصت هایی مثل این استقبال می کنم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها