لاله زاده باید استعلام کند ایرانی است

بازی ملی دورگه ها به بسکتبال رسید

بعد از ورود بازیکنان دورگه به تیم ملی فوتبال حالا بازیکنانی در سایر رشته های ورزشی نیز با نیت ورود به تیم های ملی وارد ایران می شوند.
کد خبر: ۵۳۸۶۸۴
بازی ملی دورگه ها به بسکتبال رسید

یونس لاله‌زاده، بازیکن دو رگه ایرانی - آمریکایی که پتروشیمی را در رقابت‌های لیگ برتر همراهی می‌کند، یکی از گزینه‌های اعضای کادر فنی تیم ملی برای قرار گرفتن در ترکیب 12 نفره این تیم جهت شرکت در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا است.

 این بازیکن تبعه آمریکاست و همین مسئله برای همراهی وی در تیم ملی مشکل‌ساز شده است. برای فدراسیون بین‌المللی بسکتبال (فیبا) باید ثابت شود که یونس لاله‌زاده با وجود حضور در آمریکا، برای تیم‌های ملی این کشور در هیچ یک از رده‌های سنی بازی نکرده است. در این صورت مسئولان فیبا اجازه همراهی این بازیکن در تیم ملی ایران را می‌دهند.

 مسئولان فدراسیون بسکتبال در همین زمینه از فیبا استعلام گرفته‌اند اما هنوز پاسخی دریافت نکرده‌اند. همین مسئله معرفی ترکیب دوازده نفره تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که قرار بود بعد از تمرینات عصر سه شنبه انجام شود را به تاخیر انداخته است.

 محمدرضا مشحون، مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: به نظر می‌رسد لاله‌زاده یکی از گزینه‌های بچیروویچ و دیگر اعضای کادر فنی برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی باشد اما قرار گرفتن این بازیکن در این ترکیب نیازمند دریافت پاسخ استعلام از فیباست.

 وی با یادآوری اینکه لاله‌زاده طی سال‌های گذشته با وجود حضور در اردوی تیم ملی، در هیچ یک از دیدارهای رسمی برای تیم ملی ایران بازی نکرده است، تصریح کرد: موضوع را به فیبا اعلام کرده‌ایم اما تا به امروز نتیجه نگرفته‌ایم. البته امروز هم موضوع را پیگیری می‌کنیم تا نتیجه استعلام را دریافت کنیم چون مسابقات از فردا آغاز می‌شود و باید تا پایان امروز ترکیب اصلی تیم ملی مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها