خروج من را برای خود تفسیر کردند

کرمی: خداحافظی نمی‌کنم

تکذیب خداحافظی تکواندوکار المپیکی ؛

کرمی: می خواهند به حاشیه ها دامن بزنند

یوسف کرمی از اینکه از قول او حرف هایی در نشریات آمده متعجب است.او زیر بار حرف هایی که به نقل از او بعد از انتخابی تیم ملی منتشر شده نمی رود.
کد خبر: ۵۳۸۶۷۴
کرمی: می خواهند به حاشیه ها دامن بزنند

سرگروه تیم ملی تکواندو با تکذیب صحبت‌هایی که به نقل از وی منتشر گفت: بعد از حضور در رقابتهای انتخابی شنبه هفته جاری هیچ گفتگو و مصاحبه‌ای نداشتم و نمی‌دانم برچه اساسی برخی صحبت‌ها از قول من نقل شده است.

یوسف کرمی با بیان این مطلب  به مهر افزود: واقعاً نمی دانم بعضی ها چه قصد و نیتی را دنبال می کنند و چه سودی از این مصاحبه های ساختگی می برند. در مسابقات انتخابی روز شنبه هر چند از نحوه قضاوت راضی نبودم، اما حتی پس از آن مسابقه هم هیچ حرفی بر زبان نیاوردم. در دو سه روز اخیر هم اصلاً به فدراسیون نرفتم که بخواهم با مسئولان فدراسیون صحبتی داشته باشم و گلایه کنم. من فکر می کنم برخی ها دوست دارند به حاشیه ها دامن بزنند. به هر حال برای کسانی که دروغ پراکنی می کنند، متاسفم!

دارنده  چهار مدال طلا و برنز جهان با تاکید براینکه تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا به عنوان یکی از اعضای تیم اعزامی به مسابقات جهانی 2013 مکزیک باشد، اظهار داشت: برای رسیدن به این هدف نیازی به شکوه و شکایت ندارم. با اینکه به همه حریفانم احترام می گذارم، اما من به تجربه و توان فنی ام تکیه می کنم و طوری تمرین و مبارزه می کنم که هیچ حرف و حدیثی در انتخاب شدنم وجود نداشته باشد.

وی افزود: قصد داشتم بعد از المپیک لندن از تیم ملی خداحافظی کنم، اما وقتی از رسیدن به مدال ناکام ماندم، تصمیم گرفتم پس از کسب پنجمین مدال جهانی در مکزیک 2013 جای خود را به جوانترها بدهم. برای موفقیت در رقابتهای جهانی انگیزه های بالایی دارم و این گونه شیطنت ها و دروغ پراکنی ها هم مطمئناً در روحیه من تاثیری ندارد.

کرمی در مورد شکست های اخیرش در رقابتهای لیگ و انتخابی تیم ملی گفت: باختم چون از آمادگی لازم برخوردار نبودم. دنبال بهانه هم نیستم،  به هر حال این شکست ها هم خود نوعی تجربه است. باخت در رقابتهای داخلی و تدارکاتی بهتر از مغلوب شدن در شیاپچانگ قاره ای و جهانی است.

دارنده نشان برنز المپیک آتن در پاسخ به این سئوال که چقدر به رکورد حضور و کسب مدال در رقابتهای جهانی فکر می کند، گفت: اصلاً به این چیزها فکر نمی کنم. برای من آنچه از اهمیت زیادی برخوردار است اینکه بتوانم سهمی در موفقیت های تیم ملی تکواندو در مکزیک 2013 داشته باشم.

کرمی در مورد اینکه خیلی ها معتقدند تکواندو ایران برای رسیدن به سکوهای جهانی راه دشواری در پیش دارد، گفت: حریفان بیکار ننشسته اند که ما مدال درو کنیم، اما همان حریفان خیلی خوب می دانند عبور از تکواندوکاران ایران هرگز برایشان کار آسانی نیست. به عنوان کسی که بیش از 10 سال میادین جهانی را تجربه کرده به کسب نتیجه خوب در رقابتهای مکزیک امیدوار هستم.

رقابتهای انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازیهای کشورهای اسلامی شنبه و یکشنبه هفته جاری در خانه تکواندو برگزار شد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها