گزارش تمرین پرسپولیس؛

علی کریمی ۵ ساعت فیزیوتراپی کرد

کد خبر: ۵۳۸۴۳۵
پرسپولیس 5 - شهرداری داغستان 1


دیدار دوستانه تیم‌های پرسپولیس و شهرداری داغستان با نتیجه 5 بر یک خاتمه یافت و بازیکنان پس از استقبال گرم هواداران عازم تهران شدند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این بازی از ساعت 14:50 آغاز شد. نیلسون جونیور، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، امیر حسین فشنگچی، میثم نقی‌زاده، محمدرضا خانزاده، مارکو پروویچ، محمد نوری، محمد قاضی، کریم انصاری‌فرد و ولاتکو، یازده بازیکنی هستند که سرخپوشان بازی را با آنها آغاز کردند.

شاگردان گل محمدی در دقیقه دو بازی با ضربه سر محمد نوری که روی ارسال پروویچ زده شد، گل اول بازی را به ثمر رساندند.

هواداران پرسپولیس برای تماشای بازی سرخپوشان حاضر شدند.

حدود پنجاه هوادار پرسپولیس نظاره‌گر بازی دوستانه پرسپولیس در کرج هستند. این بازی هم اکنون در حال برگزاری است. این هواداران از ساکنین محلی و از اهالی کرج هستند که پیش از شروع بازی جلوی کمپ حاضر شده بودند و در نهایت با هماهنگی انجام شده بین سرمربی و سرپرست تیم، درها باز شد تا بتوانند تماشاگر بازی سرخپوشان باشند.

در جریان این بازی، گل دوم پرسپولیس در دقیقه 22 توسط محمد قاضی روی نفوذ و حرکت تکنیکی خود به ثمر رسید و سرخپوشان در پایان نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به رختکن رفتند.

سرخپوشان نیمه دوم را با کاپیتان مهدوی‌کیا، عابدزاده، خانزاده، قدمی، نورمحمدی، نقی‌زاده، نوروزی، احمدزاده، قاضی، اسماعیل‌زاده و سیف‌الهی آغاز کردند.

پرسپولیس با شروع نیمه دوم بازی، به گل سوم خود رسید. در دقیقه 53 بازی بود که مهدی مهدوی‌کیا از پشت محوطه هجده قدم روی یک ضربه ایستگاهی، با یک ضربه دیدنی توپ را وارد دروازه حریف کرد.

گل‌های چهارم (65) و پنجم (68) این بازی هم روی دو سانتر از چپ و راست توسط قدمی و قاضی با ضربات فرشاد احمدزاده به گل تبدیل شد. در ادامه بازی، رضا محمدی جایگزین امیر عابدزاده شد.

تیم شهرداری باغستان در دقیقه 76 یکی از گل‌ها را جبران کرد و سه دقیقه بعد از آن پرسپولیس با اخراج هادی نوروزی، 10 نفره شد. نوروزی در این صحنه ابتدا با اخطار داور روبرو شد و در پی اعتراض به داوری، کارت زرد دوم را دریافت کرد.

این دیدار در پایان 90 دقیقه وقت قانونی با نتیجه 5 بر 1 به سود سرخپوشان به پایان رسید و بازیکنان پس از دیدار، گفتگو و گرفتن عکس‌های یادگاری، در میان استقبال هواداران، اردوی کرج را به مقصد تهران ترک کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها