نکونام پس از پیروزی استقلال مقابل فجر:

چمن مصنوعی فجر به هر تیمی آسیب می زند

باور سایت فیفا در مورد رویارویی ایران با لبنان

نکونام: بازی در بیروت را روی اشتباهات خودمان باختیم

فیفا در گزارشی به اولین سری از مسابقات مقدماتی جام ملت‌های فوتبال در قاره آسیا پرداخته است. دیدارهایی که قرار است فردا در نقاط مختلف قاره کهن از جمله تهران برگزار شود.
کد خبر: ۵۳۸۳۴۸
نکونام: بازی در بیروت را روی اشتباهات خودمان باختیم

سایت فدارسیون بین‌المللی فوتبال معتقد است تیم ملی ایران در تکاپوی جبران باخت شگفت‌انگیز از لبنان است و به همین دلیل به اظهارات جواد نکونام استناد می‌کند.

به گزارش فارس، پایگاه اینترنتی فیفا در گزارشی به اولین سری از مسابقات  مقدماتی جام ملت‌های فوتبال در قاره آسیا پرداخته است. دیدارهایی که قرار است فردا در نقاط مختلف قاره کهن از جمله تهران برگزار شود.

در این گزارش وضعیت تیم‌های حاضر از جمله ایران مورد بررسی اجمالی قرار گرفته است. این سایت عنوان کرده است: بسیاری از نگاه‌ها به بازی مهم گروه دوم در تهران خواهد بود. جایی که ایران، مدعی مسابقات با لبنان روبرو می شود و پس از باخت عجیب و شگفت‌انگیز یک بر صفر در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در تکاپوی انتقام و تلافی است.

این پایگاه خبری همچنین آخرین اظهارات جواد نکونام، کاپیتان تیم کشورمان را درج کرده که گفته است: در بازی که در بیروت انجام دادیم، تیم برتر بودیم. در آن بازی موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما در گلزنی صحیح عمل نکردیم. در مقابل آنها تنها یک موقعیت گل داشتند که از آن استفاده کردند. اکنون باید به لبنانی‌ها نشان دهیم به طور قطع برنده بازی تهران هستیم.

بازی ایران و لبنان فردا ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها