پس از معرفی سرمربی تیم ملی کاراته؛

ویشگاهی: گفتند یا‌ آنالیزور شوم یا مربی تیم ملی!

کاراته چوب اختلافات را می خورد

تخریب سازی قبل از تصمیم سازی!

دوستان کدورت‌ها را کنار بگذارند و به پیشرفت کاراته کمک کنند. وجهه کاراته ایران در سطح بین‌الملل با این تغییرات زود هنگام که در راس فدراسیون رخ می‌دهد به اندازه کافی خدشه‌دار و مورد تمسخر قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۳۸۳۳۷
تخریب سازی قبل از تصمیم سازی!

 مربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: برخی‌ها دوستان خود را تخریب می‌کنند تا خودشان در میدان باقی بمانند، اما ساختن خانه روی ویرانه‌های یک نفر دوام ندارد.

به گزارش فارس، مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در حالی اوایل خردادماه سال آینده در جاکارتای اندونزی برگزار خواهد شد که تیم ملی کاراته یکی از تیم‌های مدعی کسب مدال در مسابقات پیش رو است. علیرضا سمندر سرپرست جدید فدراسیون کاراته که به هدایت تیم ملی با یک سرمربی معتقد است گویا تصمیم دارد طی چند روز آینده سرمربی تیم ملی و مربیان تیم‌های ملی را معرفی کند. از این رو برخی از مربیان معتقدند که تعدادی از دوستانشان برای اینکه پست مربیگری در تیم ملی را تصاحب کنند دست به اقدامی عجیب می‌زنند و در مصاحبه‌های خود دیگر مربیان را تخریب می‌کنند.

مجید عبدالحسینی اظهار داشت: متاسفانه شاهدیم که طی چند وقت گذشته برخی از افراد برای گرفتن پست مربیگری در تیم ملی دوستان خود را تخریب می‌کنند. بنده معتقدم که ارزش مربیگری به این اندازه نیست که برخی‌ها دوستان چند ساله خود را در رسانه‌ها چنین تخریب کنند. مربیگری در تیم ملی کار بسیار ارزنده‌ای است، اما بی‌احترامی شاگرد به استاد کار پسندیده‌ای نیست.

وی افزود: برخی از بازیکنان و مربیان هنوز به اندازه‌ای حرفه‌ای نشده‌اند که بخواهند به مسابقات نگاه حرفه‌ای داشته باشند. متاسفانه آنها مشکلاتی را که در حین مسابقات پیش می‌آید را به بیرون از سالن مسابقات می‌برند و از یکدیگر کینه به دل می‌گیرند. مسابقات لیگ محلی است که همه دور هم جمع شویم و علاوه بر برگزاری مسابقات جذاب و دیدنی دوستان قدیمی را نیز در آنجا ‌بینیم.

مربی تیم دانشگاه آزاد در ادامه گفت: دوستان کدورت‌ها را کنار بگذارند و به پیشرفت کاراته کمک کنند. وجهه کاراته ایران در سطح بین‌الملل با این تغییرات زود هنگام که در راس فدراسیون رخ می‌دهد به اندازه کافی خدشه‌دار و مورد تمسخر قرار گرفته است. پس بهترین کار این است که همه با هم برای پیشرفت کاراته کمک کنیم نه برای تخریب کردن یکدیگر.

عبدالحسینی در مورد صحبت‌های عجیب برخی از ورزشکاران و مربیان که در مورد یکدیگر می‌زنند، گفت: این روزها شاهد بحث‌هایی می‌شویم که واقعا برایم عجیب است. درست است که قانون کاراته زد و خورد است، اما در این قانون دوستی را هم به ما آموخته‌اند، یعنی در این سال‌ها رفاقت را به ما یاد نداده‌اند؟

وی ادامه داد: برایم خیلی عجیب است که برخی‌ها دست به دست هم داده‌اند تا دوستان خود را بزنند تا خودشان در میدان باقی بمانند، اما آنها از این موضوع غافل هستند که ساختن خانه روی ویرانه‌های یک نفر دوام نخواهد داشت. کاراته در حال حاضر شرایط مالی خوبی ندارد و جمع کردن این مشکلات کار بسیار سختی است و با این اتفاقاتی که در حال رخ دادن است مدیریت کردن در این ورزش کار بسیار سختی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها