فدراسیون بسکتبال غرب آسیا شبهه ایجاد نکند

جعفریان: داوران مدعو نیایند قضاوت ها مشکل است

بازی های بسکتبال غرب آسیا از پس فردا در تهران آغاز می شود.بر اساس برنامه این مسابقه ها ، تیم ملی بسکتبال اولین دیدار خود را روز پنجشنبه برابر اردن برگزار می کند و در روزهای بعد به ترتیب به مصاف عراق و لبنان می رود.
کد خبر: ۵۳۸۲۸۰
جعفریان: داوران مدعو نیایند قضاوت ها مشکل است

به گزارش جام جم ورزشی در این بازی ها که جنبه انتخابی جام ملت های آسیا را در سال 2013 دارد ، دو تیم روانه بازی های تابستان آینده می شوند. پیش از این تیم ملی بسکتبال با قهرمانی در بسکتبال کاپ آسیا سهمیه بازی ها در مانیل فیلیپین را به دست آورد اما در تهران قرار است لبنان و اردن به همراه عراق بخت خود را برای رسیدن به جام ملت ها آزمایش کنند.

نصرت الله جعفریان ناظر جهانی بسکتبال درباره نکات اجرایی این بازی ها گفت: قرار است سه داور از اردن ، لبنان و عراق و دو داور از ایران این بازی ها را قضاوت کنند. هنوز از حضور داوران مدعو خبری ندارم اما به نظر می رسد چنانچه فدراسیون بسکتبال غرب آسیا بخواهد بازی ها را با همین داوران برگزار کند ممکن است برای تیم ها شبهاتی به وجود آید.

مدرس جهانی بسکتبال درباره اینکه خودش نظارتی در این بازی ها دارد یا نه گفت: تا امروز (دوشنبه) خبری به من نداده اند که هستم یا نه.اما از اردن مودار مجذوب به عنوان ناظر می آید و ژان تابت دبیر فدراسیون غرب آسیا وارد تهران شده است.

جعفریان ادامه داد: هر مسابقه سه نفر به عنوان مسئول فنی دارد که یک نفر از ایران است.با توجه به اینکه حسن نوربخش سرپرستی تیم ملی را در این بازی ها بر عهده دارد باید دید فدراسیون غرب آسیا چه کسی را از ایران به عنوان سرپرست اجرایی انتخاب می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها