آخرین وضعیت علی کریمی در گفت‌وگو با پزشک پرسپولیس

برخورد حرفه ای جادوگر با مصدومیت

علی کریمی مثل هر بازیکن مصدوم دیگری دوست دارد زودتر تمرینات را شروع کند اما مثل همیشه برخورد کاملا حرفه‌ای نشان داد.
کد خبر: ۵۳۷۹۸۵
برخورد حرفه ای جادوگر با مصدومیت

 پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی کریمی طبق برنامه تعیین شده از سوی کادر پزشکی، برنامه فیزیوتراپی و تقویت عضلانی خود را در کلینیک باشگاه دنبال می‌کند و آمدن او به اردو، زمان بازگشت او را به تعویق می‌انداخت.

 چشمه سری درباره علت عدم حضور علی کریمی در اردوی کرج افزود: از ابتدا هم قرار نبود علی کریمی در این اردو حضور یابد چون این اتفاق برنامه‌های پزشکی وی را عقب می‌انداخت و بازگشت کریمی به میادین را با تعویق روبرو می‌کرد. کریمی در شرایطی نبود که در تمرینات شرکت کند، پس لازم دیدیم برنامه‌های درمانی وی در درفشی‌فر و کلینیک باشگاه پیگیری شود.

 وی در ادامه به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: علی کریمی مثل هر بازیکن مصدوم دیگری دوست دارد زودتر تمرینات را شروع کند اما مثل همیشه برخورد کاملا حرفه‌ای نشان داد و برنامه تعیین شده از سوی کادر پزشکی، متخصصان ارتوپدی و فیزیوتراپ‌ها را دنبال می‌کند و همکاری فوق‌العاده‌ای هم دارد.

 پزشک پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما در کلینیک باشگاه امکانات تخصصی و حرفه‌ای داریم که برای چنین مواقعی تهیه شده است و آقای میثم علیپور فیزیوتراپ تیم هم هر روز صبح زود به کلینیک می‌رود تا برنامه‌های کریمی و معدنچی را دنبال کند و پس از آن به اردو بر می‌گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
صادق پرسپولیسی
-
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
۰
۰
علی كریمی
دوست داریم--دلمون تنگته

نیازمندی ها