کارخانه با متین پدیده لیگ برتر والیبال است

پدیده ضد پدیده!

متین ورامین که از حالا خود را در مرحله پل آف لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور می بیند روز گذشته با لشکری از مصدومان مقابل شهرداری ارومیه قرار گرفت .
کد خبر: ۵۳۷۹۰۴
کارخانه : اگر می بردیم ارزش های بازیکنان خوب زیر سوال می رفت

جام جم/ متین ورامین که از حالا خود را در مرحله پل آف لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور می بیند روز گذشته با لشکری از مصدومان مقابل شهرداری ارومیه قرار گرفت تا یک شکست قابل پیش بینی را متحمل شود.
شهرداری ارومیه که برای رسیدن به پلی آف لیگ برتر به آب و آتش می زند دیروز در ارومیه از هر ترفندی برای شکست دادن تیم دوم جدول رده بندی استفاده کرد و با پیروزی 3 بر  یک به این هدف خود رسید. در جریان این مسابقه بازیکنان شهرداری ارومیه که بسیار هم عصبی به نظر می رسیدند به دفعات به داور مسابقه اعتراض کردند که ماحصل آن یک کارت زرد برای سعید معروف بود.
مصطفی کارخانه سرمربی تیم متین ورامین در توجیه باخت تیمش به جام جم گفت: در همان دقایق ابتدایی مسابقه مچ پای پاسور اصلی تیم ما پیچید و دیگر پاسور تیم ما نیز با شکستگی انگشت  مواجه شد . وقتی با چنین وضعیتی روبرو شدیم تصمیم گرفتیم از محمد امیر محمد پاسور  تیم ملی جوانان کنیم که البته حضور او در این  مسابقه برای خود ما کاملا غیر قابل پیش بینی بود. کارخانه با بیان اینکه مجبور شدند شماره پیراهن امیر محمد را با ماژیک عوض کنند گفت: محمد میرزایی با پیراهن شماره 1 در میدان حضور داشت و محمد امیر محمد نیز با همین شماره وارد زمین شد به همین دلیل مجبور شدیم با ماژیک یک هفت به شماره پیراهن امیر محمد اضافه کنیم! سرمربی متین ورامین در ادامه گفت: با حضور شش هزار تماشاگر حامی شهرداری ارومیه در سالن برگزاری مسابقه طبیعی بود که با مشکلات زیادی روبرو شویم. از سوی دیگر فرهاد سال افزون پاسور جوان تیم  ما نتوانست آنطور که باید آبشار زن های تیم را تغذیه کند. اگر من با 2 پاسور کم تجربه خود می توانستم تیم شهرداری ارومیه را که بهترین بازیکنان را در اختیار دارد ارزش های والیبالیست های خوب ایران نادیده گرفته می شد و زیر سوال می رفت. کارخانه خاطر نشان کرد: شهرداری نیازی مبرمی به این پیروزی داشت و به همین دلیل به آب و آتش زد تا به پیروزی برسد. به نظر من در  تیم شهرداری ارومیه فرهد تیروت پور عالی بازی کرد.
شایان ذکر است در پایان این هفته از رقابتهای لیگ برتر والیبال پیکان با 45 امتیاز همچنان در صدر قرار دارد و تیم متین ورامین با 41 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است. تیم های کاله آمل ، سایپا و شهرداری ارومیه نیز سوم تا پنجم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها