وزنه بردار فوق سنگین نداریم ؛

باقری: باید اول رضازاده را دعوت می کردم

تقویم سال 92 تصویب شد

وزنه برداری در دانشگاه آزاد!

گزارش مالی فدراسیون در سال 91 و همینطور بودجه پیشنهادی برای سال 92 از دیگر برنامه‌های آخرین نشست هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری در سال جاری بود.
کد خبر: ۵۳۷۸۷۶
وزنه برداری در دانشگاه آزاد!

نشست هیئت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری به ریاست حسین رضازاده در محل فدراسیون برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، وجه تمایز این نشست با نشست‌های قبلی حضور فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بود.

این عضو هیئت رئیسه در کنار حسین رضازاده، رئیس و مرتضی زرین‌گل، نایب رئیس فدراسیون، محمد عزیزی، دیگر عضو هیئت رئیسه، اصغر ملکیان، بازرس و یوسف عباس نسلیون، خزانه‌دار فدراسیون و همینطور کوروش باقری سرمربی تیم‌های ملی وزنه‌برداری، حاضران در پنجمین نشست هیئت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری بودند که پیرامون موضوعات مختلفی چون  تقویم سال 92 و بودجه مورد نیاز برای پیشبرد برنامه‌های فدراسیون در سال آینده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ابتدای این نشست حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری ضمن خوشامدگویی به حاضرین گزارشی از فعالیت های فدراسیون در سال رو به اتمام 91 را ارائه کرد.

در ادامه کوروش باقری به ارائه گزارشی از روند آماده سازی تیم های ملی وزنه برداری در ماه‌های گذشته و همینطور اردوهای آتی این تیم‌ها برای حضوری پرقدرت در رقابت‌های بعدی اشاره کرد. گزارش مالی فدراسیون در سال 91 و همینطور بودجه پیشنهادی برای سال 92 از دیگر برنامه‌های آخرین نشست هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری در سال جاری بود.

تصویب تقویم پیشنهادی سال 1392 فدراسیون، اعلام حمایت برای حضور هر چه قدرتمند تر در رویداد های بین المللی سال آتی، حرکت به سمت درآمدزایی بیشتر فدراسیون از طریق جذب اسپانسرها، پویاتر کردن لیگ وزنه برداری برای کمک بیشتر به تیم های ملی و برنامه ریزی مدون برای حضوری درخشان در بازی‌های آسیایی اینچئون 2014 از دیگر موارد مطرح شده در نشست هیئت رئیسه فدراسیون وزنه برداری بود و حاضران با طرح پیشنهادات خود در راه رسیدن به این اهداف به جمع بندی های خوبی دست یافتند.

در جریان پنجمین نشست هیئت رئیسه فدراسیون وزنه برداری، فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پیشنهاد کرد تیم‌های ملی وزنه‌برداری در زمان اردوهای خود از امکانات ورزشی این دانشگاه در شهرهای مختلف کشور استفاده کنند که این موضوع با استقبال دیگر اعضا مواجه شد.

 

همچنین طرح اولیه تأسیس دانشکده وزنه‌برداری از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مطرح و مقرر شد در جلسات بعدی هیئت رئیسه، اعضا پبشنهادهای کاربردی خود را در این مورد بیان کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها