با حکم اسبقیان صورت گرفت؛

یک سه شغله در فدراسیون قایقرانی

حضور رکاب‌زنان در قهرمانی آسیا

خالقی: ما را به چشم قایقرانی نبینید!

مسئله ما با قایقرانی کاملا فرق دارد زیرا زنگی‌آبادی استعفا داده و ما این امر را هم ثابت کرده‌ایم. مشکل ما اساسنامه‌ای است.
کد خبر: ۵۳۷۸۱۸
خالقی: ما را به چشم قایقرانی نبینید!

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری احتمال تعلیق کلی فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران و شرکت نکردن در مسابقات قهرمانی آسیا را صفر درصد دانست.

اصغر خالقی در گفتگو با مهر، در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد تعلیق فدراسیون شامل همه عوامل اجرایی شود و تیم ملی دوچرخه‌سواری از مسابقات قهرمانی آسیا باز بماند؟، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اصلا امکان چنین موضوعی وجود ندارد و تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران قطعا در مسابقات دوچرخه‌سواری آسیا شرکت خواهد کرد.

 وی با بیان اینکه امکان تعلیق کامل فدراسیون در حد صفر است، تاکید کرد: مشکلی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نداریم. البته شاید فدراسیون‌های جهانی و آسیایی به لحاظ مدیریتی، کادر فدراسیون ایران را قبول نداشته باشند؛ اما مشکل خاصی برای حضور رکاب‌زنان کشورمان در این مسابقات وجود ندارد.

سرپرست دبیری فدراسیون دوچرخه‌سواری با اشاره به اینکه شرایط این رشته ورزشی با قایقرانی کاملا متفاوت است، خاطرنشان کرد: مسئله ما با قایقرانی کاملا فرق دارد زیرا زنگی‌آبادی استعفا داده و ما این امر را هم ثابت کرده‌ایم. مشکل ما اساسنامه‌ای است.

 خالقی در پایان گفت: ما اساسنامه را به فدراسیون جهانی ارسال کردیم و آنها ایرادات جزئی از اساسنامه ما گرفتند. این موضوع را به وزارت ورزش و جوانان اعلام کردیم و قرارشد مشکلات موجود در اساسنامه اصلاح و مجددا به فدراسیون جهانی ارسال شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها