بازی گهر و صبا مساوی شد

اعتراض دورودی ها به مظفری زاده

هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال با یک بازی آغاز شد و در آن گهر دورود و صبای قم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
کد خبر: ۵۳۷۶۵۶
اعتراض دورودی ها به مظفری زاده

 دیدار تیم‌های گهر دورود و صبای قم که در ورزشگاه تختی دورود برگزار شد، با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 مدافع گهر با گل به خودی در دقیقه 31 صبا را پیش انداخت اما محمدرضا خرسندنیا (87) برای میزبان گلزنی کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

 به گزارش ایسنا این بازی به دلیل حضور صبای قم در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا زودتر از سایر بازی‌های هفته بیست و پنجم برگزار شد و حاشیه‌هایی را نیز به همراه داشت. صمد مرفاوی، سرمربی صبای قم در تمام طول بازی گهر دورود و صبا به طور ایستاده بازی را تماشا کرد. وی همچنین در اعتراض به عملکرد یکی از بازیکنانش بطری آب کنار زمین را به شدت شوت کرد. این در حالی بود که محمد مایلی‌کهن، تقریبا تمام دقایق بازی را روی نیمکت گهر نشسته بود و عکس‌العملی از خود بروز نمی‌داد.

 تماشاگران در بعضی از صحنه‌ها با شعار "داور دقت کن!" اعتراضشان را به قضاوت داور نشان می‌دادند. آنها همچنین در صحنه‌ای که اعتقاد داشتند، داور باید یک پنالتی به سود گهر می‌گرفت، شعار دادند: "مظفری‌زاده حیا کن، داوری رو رها کن!"

 بر روی اسکوربرد ورزشگاه تختی دورود تعداد تماشاگران 1900 نفر نوشته شده بود. استقبال تماشاگران از این بازی نسبت به دیدارهای قبلی که در ورزشگاه تختی دورود برگزار شد، کمتر بود و در پشت بام منازل اطراف ورزشگاه هیچ تماشاگری دیده نمیشد. با اینکه سازمان لیگ اعلام کرده بود، تمام بازیهای گهر در دورود ساعت 14 و 15 دقیقه باید شروع شود اما این بازی رأس ساعت 15 آغاز شد.

 بازیکنان صبا در صحنه‌ای که به نفع گهر پنالتی گرفته شد، به داور اعتراض داشتند.

اسکوربورد ورزشگاه صحنههایی از بازی گهر-پرسپولیس در دور رفت لیگ برتر را نشان داد.

 ورزشگاه تختی دورود جایگاه خبرنگاران ندارد و خبرنگاران در جایگاه ویژه مستقر میشوند اما این بار برخورد بدی با خبرنگاران صورت گرفت و آنها را از جایگاه ویژه بیرون انداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها